Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Welke goederenwagen is dit

Gestart door Peter, 04 januari 2017, 14:14:42 PM

dieselfreak

Citaat van: PeterVG op 04 januari 2017, 22:50:54 PM
De wagennummering is een uic computernummering. Dus is de datering van de foto niet ouder dan 1964.


De datum staat bij de foto op Flickr: 11/07/1968.
MC

PeterVG

Sorry voor mijn domme antwoordb
Ik zal het nooit meer doen.
Op de bus naar huis klik ik niet door naar flickr om mijn dataverbruik te beperken. Ik wilde alleen maar helpen en niet tot last zijn. Nogmaals mijn excuses dat ik onnodig post.

dieselfreak

Citaat van: PeterVG op 04 januari 2017, 23:38:45 PM
Sorry voor mijn domme antwoordb
Ik zal het nooit meer doen.
Op de bus naar huis klik ik niet door naar flickr om mijn dataverbruik te beperken. Ik wilde alleen maar helpen en niet tot last zijn. Nogmaals mijn excuses dat ik onnodig post.

Ik wou ook alleen maar helpen maar als er dan zo'n reactie komt op die hulp dan heb ik daar niet veel zin meer in, t' is jammer, maar helaas...
MC

mark7758

Heren, Vrede op aarde.

Gun elkaar dat kleine foutje wat maar eens in de 1 op 2,000.000.000 mailtjes voorkomt. (Punt of komma ik weet het nooit)
Maar nog meer van dat soort oude foto's zijn zeer welkom.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Dan blijft dus nog  mijn tweede  vraagje: Bestaat deze waggon in model (H0)
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Toch bij Floris als we zijn Flickr mogen geloven.


DSC_2063 by Floris Dilz, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

guy holbrecht

Peter,
Bestaat jammer genoeg, bij mijn weten, niet in model. Al lijkt het mij niet onmogelijk zelf dergelijk wagentje te bouwen op basis van een drie-assig Fleischmann onderstel.

Groeten,
Guy

SuSke

Citaat van: OlivierV op 06 januari 2017, 13:05:41 PM
Toch bij Floris als we zijn Flickr mogen geloven.

Maar dat is wel een 2-assertje

Niet goed gekeken want het wel degelijk een 3 assertje.
Maar bij Floris loop je wel het risico dat het om ver doorgedreven en gedetaileerde zelfbouw gaat  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

#23
Nee, voorlopig geen tijd voor zelfbouw van die wagen. Misschien op een later tijdstip.
Eerst het station, gevolgd door een paar bouwsets van M1 rijtuigen die ik wil superen voor hun samenbouw.
Gevolgd oor het kappelleke/kerkje waar we gehuwd zijn.
ZUCHT

Nog een vraagje, op de achtergrond van de foto van het grootbedrijf staat er uiterst rechts bovenaan de afbeelding van een huis.
Ik dacht dat Kibri vroeger een soortgelijk huis in hun assortiment hadden (zou we werk besparen moest dat inderdaad zo zijn)
Met vriendelijke groeten
Peter

ACFI