Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

Inbergen - (H0-DCC-Belgisch getint)

Gestart door OlivierV, 19 juni 2016, 20:32:31 PM

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 oktober 2016, 18:34:52 PM
Citaat van: OlivierV op 30 oktober 2016, 18:05:38 PM
Zodat er ook daar nog eens wat vooruitgang komt. :)
leuk dat je dat wil doen maar misschien toch ook eens denken aan jouw toekomst  ;)
Betreft 1 dag van mijn week verlof, er staan ook wat projecten voor school en het in orde maken van mijn stageplaats op de planning. Dus een dagje ontspannend knutselen is wel gepermitteerd men dunkt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

was niet slecht bedoeld hé, toch leuk dat jij je prioriteiten weet te leggen  ;)

Lucaslolman

IMG_20161101_133021 by lucasdecraene1, on Flickr
IMG_20161101_132507 by lucasdecraene1, on Flickr
Nieuwe tunnel op mijn baan by lucasdecraene1, on Flickr

Dag iedereen,
gisteren hebben Olivier en ik ons geamuseerd met het maken van tunnels uit pluimkarton. Ik vind ze wel goed gelukt (juist moet ik de tunnel nog stenen geven met de foto waar de 62 op staat en dan ook nog een waar ik ze nog niet afgetekend heb).
Het volgende werkje is gipsen en ballasten. Dat zal zeker deze vakantie nog gebeuren  :).
Groetjes
Lucas
PS misschien heb je gezien dat de naam veranderd is naar Inbergen. Het komt van Olivier zijn inspiratie  ;D ;D.
Eigenlijk komt het van het station van Uitbergen en dan heeft Olivier zijn inspiratie boven gehaald en gezegd Inbergen.

Lucaslolman

Lucaslolman

Overzicht modelbaan Inbergen by lucasdecraene1, on Flickr

Dag iedereen,
het is al een tijdje geleden dat ik nog iets aan mijn baan gedaan heb maar gisteren kwam er verandering in. Olivier is natuurlijk komen helpen. Zoals je ziet op de foto's hebben we gegipste. Olivier heeft ook wat wissels aangesloten die achteraan aan mijn baan zitten dat ik ze vooraan kan bedienen. De volgende stap zal zijn dat ik de rotsen ga schilderen en ballasten.
Groetjes
Lucas 

OlivierV

Nu nog overal de sporen een beetje stofzuigen want er liggen precies veel rotsblokken op het spoor!
Wel eens leuk om de baan te zien zonder al de gebruikelijke rommel erop. =)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Lucaslolman

Nieuwe loc ☺ by lucasdecraene1, on Flickr

Dag iedereen,
ik heb ondertussen ook de Mehano 77. Olivier had hem een paar weken geleden besteld op marktplaats voor een heel lage prijs maar er was herstelling aan. Ik wou al een tijdje zo een 77.
groetjes
Lucas

Lucaslolman

Ondertussen ook de rotsen geschilderd en de aarde geschilderd by lucasdecraene1, on Flickr
Dag iedereen,
ik heb vandaag eens mijn baan opgekuist en het was ook nodig :D :).  zoals je ziet op de foto heb ik de rotsen en de aarde kleur geschilderd.
De kleur van de rotsen gaat nog iets lichter gaan en de kleur van de aarde blijft zo. ik ben benieuwd naar jullie mening :)
groet
Lucas

Gerolf

Voor die rotsen ga je zeker nog wat andere tinten nodig hebben, maar de structuur lijkt me best mooi.
Je rails hebben nog wat (lastig) poetswerk nodig om de plaaster-resten te verwijderen

Op je vorige foto zag ik dat er over de bakscheiding geplaasterd is.
Als je de bakken niet meer wil scheiden is dat natuurlijk geen probleem  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS

Ik vindt het een prachtig eerste baantje! Je had die van mijn moeten zien indertijd :s kwam niet aan de hielen van dit :D

SirGresley

Als je aan je baan werkt, bedek dan je sporen want dat scheelt aan vervelend kuiswerk.  8)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama