Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

dyniMo

Gestart door Dirky, 13 mei 2016, 10:48:13 AM

doomslu

Citaat van: Dirky op 14 augustus 2016, 21:30:00 PM
Jullie maken het mij moeilijk! :) :) :)

Sedert deze melding in Mei is er nog nooit zoveel vraag geweest naar de H0 gebouwen van TrainWorld.
Iemand die we allemaal goed kennen heeft me ook kunnen overtuigen om naar de Modelspoor Expo te komen als kleinserie fabrikant...

De website wordt in 't korte door een professioneel iemand aangepakt. Ik maak alvast showmodellen klaar... Nieuwe (poging) H0-start in October dus! ;)

(sorry als dit mocht lijken op een publiciteits-stunt... dat was niet de bedoeling!)
Dankzij mensen als Dirk en de vele andere kleiseriefabrikanten kunnen wij, modelspoorders, blijven onze droomwereld realiseren.
Ik hoop dat jouw stand veel succes kent, Dirk.

Het is anders met sommige grotere fabrikanten en verdelers die de grootste expo van Belgiƫ link laten liggen omdat de markt hen minder interesseert dan de buitenlandse.
Hoe moet het verder met onze hobby?

Maar, dit is een onderwerp dat off-topic is in deze context.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Dirk je afsluiting mag je al op uw lijstje zetten, daar heb ik er van nodig...en nog van alles...

Peter

CiteerDankzij mensen als Dirk en de vele andere kleiseriefabrikanten

Ik heb bewondering voor mensen als Dirk die dikwijls veel geld en tijd willen investeren om modelspoorders zoals wij (nog altijd een kleine groep op de Belgische markt) modellen willen bezorgen, en daar soms nog negatieve opmerkingen (gelukkig meestal positieve) over krijgen. Ook mensen als Andre Witmeur, Guido Olaerts, Van Biervliet (en zelfs David Goovers) zijn zo begonnen.
Want laat ons eerlijk zijn, zelfs als eigenaar van een modelspoorwinkel/modelsbouwwinkel is het niet evident om ineens vele duizenden euro's te investeren in modellen in de hoop/verwachting er op zijn minst de investering terug uit te halen.
We moeten ze alvast dankbaar zijn dat ze die stap hebben willen zetten, en dat ze het geluk hebben hier hun (soms goed belegde) boterham mee te verdienen.
Wat Dirk betreft: Jouw modellen zijn super, en ik ben er zeker van dat jouw website dit ook wordt.
Met vriendelijke groeten
Peter