Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Nooit zal het klaar zijn ( HLD91)

Gestart door oli 11/01, 10 mei 2016, 19:41:40 PM

SuSke

+1

Bovendien zou ik ook willen meegeven aan David dat het excuus "druk" en "geen tijd" zich zelf de das omdoen wanneer er dingen via sociale media worden gedeeld.
Dat is eigenlijk een vorm van "pesten" en zeker een duidelijke uiting van "je-m'-en-foutisme" of in het vlaams "ge kunt den boom in"-mentaliteit.
Ik wil hierbij niet zeggen dat je geen recht hebt op tijd met je naasten en familie, maar stel wel eerst de juiste prioriteiten en kom de veelgemaakte beloftes eindelijk na.
Hier en bij onze noorderburen waar de problematiek even prangend is.

David, verder veel succes toegewenst, en ik ben in blijde verwachting van het lang beloofde pakket waarvan ik een tracing code heb gekregen, maar nog niet is vertrokken. Ook dat vinden we terug via het wereld wijde netwerk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Voor mij is dit onderwerp definitief gesloten.
Het spijt me David maar mijn geduld is op. Ik ken je van in het prille begin en ben je altijd blijven steunen en geloven, maar dat is nu voorbij.
Moest mijn pakje toch nog ooit komen (waar ik overigens niet meer in geloof)  :'( :'( :'(
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: SuSke op 28 juli 2016, 11:43:37 AM
...ik ben in blijde verwachting van het lang beloofde pakket waarvan ik een tracing code heb gekregen, maar nog niet is vertrokken. Ook dat vinden we terug via het wereld wijde netwerk.

Ondertussen is het packet dan ook afgeleverd werd mij door mijn thuiswachtende echtgenote gemeld.
En is ook bevestigd door een mail en PB van David.
Als het goed is, wordt het ook gezegd.

Nu de anderen nog David

Citaat van: MARKLINRIJDER op 28 juli 2016, 02:37:36 AM

Vertrouwen heb je, krijg je niet, geen vertrouwen in een goede afloop, aarzel niet om me te benaderen.

Mvg,

David

Kleine rechtzetting: mensen hebben vertrouwen, dus vertrouwen wordt geschonken. Hij die vertrouwen krijgt kan dat ten geode gebruiken of beschamen. Vertrouwen terug winnen is een zaak van lange adem en van zeer intensief en concequent engagement.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

CiteerOndertussen is het packet dan ook afgeleverd

Gelukzak ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Spijtig dat het niet compleet is, en de platen ooit betere tijden hadden gekend gezien hun "besmeurde" toestand  :-\
Soit, de steentjesplaat die we nodig hadden zit erbij, dus kunnen we verder met Vaerwegh Dok.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Citaat van: SuSke op 29 juli 2016, 11:14:02 AM
Spijtig dat het niet compleet is, en de platen ooit betere tijden hadden gekend gezien hun "besmeurde" toestand  :-\
Soit, de steentjesplaat die we nodig hadden zit erbij, dus kunnen we verder met Vaerwegh Dok.

dat noemen ze verweerd Suske, daarom heb je zo lang moeten wachten, extra service ...   ;D

dieselfreak

En geheel gratis nog wel, waar vind je dat nog hedentendage? Gewoonlijk moet je daar een extra zak geld voor klaarzetten. ;D
MC

SuSke

Je kan er inderdaad beter mee lachen dan schreien  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Citaat van: SuSke op 29 juli 2016, 20:31:04 PM
Je kan er inderdaad beter mee lachen dan schreien  8)

Eigenlijk niet, het is een pure schande en wat ik persoonlijk nog schandaliger vind is dat velen het hier nog steeds voor hem opnemen en daalt dat aantal precies wel serieus de laatste tijd ...   

doomslu

Citaat van: centauri167 op 30 juli 2016, 00:21:26 AM
Citaat van: SuSke op 29 juli 2016, 20:31:04 PM
Je kan er inderdaad beter mee lachen dan schreien  8)

Eigenlijk niet, het is een pure schande en wat ik persoonlijk nog schandaliger vind is dat velen het hier nog steeds voor hem opnemen en daalt dat aantal precies wel serieus de laatste tijd ...
Dat is jouw mening, maar misschien kan je ook proberen de mening te respecteren van hen die iets meer menselijk zijn?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

centauri167

Citaat van: doomslu op 30 juli 2016, 09:37:48 AM
Citaat van: centauri167 op 30 juli 2016, 00:21:26 AM
Citaat van: SuSke op 29 juli 2016, 20:31:04 PM
Je kan er inderdaad beter mee lachen dan schreien  8)

Eigenlijk niet, het is een pure schande en wat ik persoonlijk nog schandaliger vind is dat velen het hier nog steeds voor hem opnemen en daalt dat aantal precies wel serieus de laatste tijd ...
Dat is jouw mening, maar misschien kan je ook proberen de mening te respecteren van hen die iets meer menselijk zijn?

Als iemand blijven verdedigen die het ene leugen na het andere verkondigt "menselijk" is, dan ben ik blij dat ik minder menselijk ben !

Metpetergaathetbeter

Citaat van: centauri167 op 30 juli 2016, 10:31:19 AM
Als iemand blijven verdedigen die het ene leugen na het andere verkondigt "menselijk" is, dan ben ik blij dat ik minder menselijk ben !
sommigen leven al in het jaar 2016 en die kun je niet meer met een kluitje in het riet sturen :)

SuSke

Citaat van: centauri167 op 30 juli 2016, 00:21:26 AM
Citaat van: SuSke op 29 juli 2016, 20:31:04 PM
Je kan er inderdaad beter mee lachen dan schreien  8)

Eigenlijk niet, het is een pure schande en wat ik persoonlijk nog schandaliger vind is dat velen het hier nog steeds voor hem opnemen en daalt dat aantal precies wel serieus de laatste tijd ...

Paul, alles wel in de juiste context lezen.
Het ging hier over de levering die niet echt netjes is toegekomen en waarop een allusie gemaakt wordt naar de kost van een professionele verwering.

Wij kunnen er mee lachen, de platen eerst in een sopje voor je begint te werken en dat is alles. Daarvoor ge ik niet schreien.

Dat het lang geduurd heeft, os wel om van te blèten, maar dat is het andere deel van het verhaal.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

MARKLINRIJDER

Dat MTD ze kosteloos heeft ontvangen van me, is een klein detail.
Toch een 30tal platen.

Grtjs,

David

SuSke

#119
David, dan ook alles vertellen. :'( :'(

Ook hoe je zeurde over de officiële bestelbon, de onduidelijke en niet consequente manier van prijsberekening, de vele toeleveringsbeloften... :'( :'(
We hebben je bovendien wel om een factuur gevraagd en zullen die ook betalen als ze binnenkomt.
Bijgevoegd 20:54: "Het is jou keuze om er geen te sturen"

Het zijn dat soort meldingen die heel gevaarlijk zijn op openbare media.
Be Aware man, er zijn er hier en elders verschillende die je tegen de haren in hebt gestreken. :-X

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.