Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

SR24

Gestart door Bronco, 15 april 2016, 23:55:47 PM

efl045

Citaat van: dani op 19 april 2016, 09:03:48 AM
hoezo "doet er mindergeheimzinnig over" ?
Verklaar U nader, want ze geven toch ook de samenstelling niet prijs ?
De enige vermelding is  "bevat isoparafin C09-C12".

Maar ja, "bevat" is een ruim begrip natuurlijk.   Er zal nog wel wat anders in zitten ook
Op de Conrad site kun je toch wel verder lezen? Daar vind ik toch in ieder geval meer dan bij Herkat en zo...

dani

#16
Citaat van: efl045 op 19 april 2016, 13:28:32 PM
't Ja, ging het nu over de prijs of over de samenstelling...of moet elk draadje perse ontsporen  :D
Noem je dat ontsporen ?     HET GING OVER GEEN VAN BEIDEN
De vraag was of je gewoon moet laten drogen of nog naspoelen en dat antwoord is denk ik al gegeven.

Maar o wee als iemand wat extra info wil delen over de prijs en de verschillen daarin of over de samenstelling, want dan  ontspoor je....

Man, man, ik zal alles verwijderen !!!    zoek het voortaan zelf uit met je lange teentjes, "Metal Boy"
En laat iedereen zelf Google'en.   Zo gaat heel de bedoeling van een forum teniet.



By the way,  hoe ben jij ineeens zo zeker dat  Conrad  "precies hetzelfde" levert ?   Wat is je bron om dit te durven beweren ?   


De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

Man toch, zie je dat lachend icoontje niet staan, dat was een grapje hoor, van lange tenen gesproken...

dani

dit soort "grapjes"  wordt te vaak gemaakt...   waardoor dingen ontsporen

Maar daarmee heb je nog niet op mijn vraag geantwoord.   (zonder lachertje)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.