Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

NMBS seinen plaatsen

Gestart door reeves, 05 februari 2016, 20:19:43 PM

mark7758

Dat zijn wel echte NL relaiskasten. Die Belgische zien er anders uit.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

raf

verkeerd merk het is alsacast
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

jodo

Beste,
Het sein dubbel geel zou ik plaatsen aan de inrit van het station,het sein in het station (aan het perron) zou dan op rood moeten staan.
Het sein rood/groen zou ik zetten aan de uitrit van het station (aan het einde van het perron ) omdat het volgende blok of sectie zoals je zegt vrije doorrit toelaat.
Met groeten.

reeves

Dank voor de reactie!
Groet Tom

Powered By Diesel

Ik ben bezig aan het signalistieplan voor een klein station aan enkelsporige lijn.
Kunnen de signalisatieexperten mij hiermee verder helpen.

- Rangeerseinen nodig of niet ? Waar plaatsen ?
- Snelheidsborden: waar plaatsen ?
   Idee is station aan lijn met refertesnelheid 90 km/h die plaatselijk beperkt is 70 km/h en ter hoogte van station tot 40 km/h
- Zijn er zaken teveel / ontbrekende zaken ?

Onderstaand versie 1 van het plan.


Signalisatieplan_station_enkelsporige lijn by W Daelmans, on Flickr
running on heavy fuel