Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Ronet, Ardeense baan in de jaren tachtig

Gestart door ThierryDS, 06 december 2015, 11:08:49 AM

ThierryDS

[][/img], begonnen met vervuilen van de sporen :)

ThierryDS

[][/img] ondertussen de rechterkant verder bewerkt.  Daar komen enkele huizen, kerk,...

ThierryDS

[][/img] reeks 51 over de brug en wisselstraat naar Ronet...

ThierryDS

Nog effe meedelen, heb honderd naald- en loofbomen besteld. Dat gaat die groene vlaktes uiteraard breken... Maar we zijn er overigens nog lang niet, groeten

Gerolf

Nog een hoop werk, maar ik zie een prachtige baan in wording  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ThierryDS


ThierryDS

[][/img]
Kleine vordering: bomen en struiken op de heuvels achter het station... - een extra sfeerfoto met een een reeks 23 (VBV) ter hoogte van uitrit sporenbundel, wachtend om te vertrekken:
[][/img]

ThierryDS

HET EINDE VAN RONET
Beste vrienden,
Slecht nieuws: een scheiding, ook einde van RONET in de jaren tachtig. Geprobeerd om samen een leven op te bouwen maar het wilde niet lukken. In een relatiebreuk zijn geen winnaars, alleen maar  verliezers. Aldus moet RONET ook ontmanteld worden.

Ik stop echter niet met mijn treinenhobby. Het is, buiten mijn kinderen en mijn werk de enige constante in mijn leven. Ik start gauw een nieuw project, deze keer echter in modules.

Ik start dan een nieuw draadje...
Tot gauw iedereen
Thierry

mark7758

******** ******* dit is KL***n. zeg.

Voor nu is het eerst heel veel sterkte om alles geregeld te krijgen. Denk om je zelf. !!
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

How man ... niet leuk om te lezen
Hopelijk kom je snel en goed door deze moeilijke periode !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

RD25

  :-[  :-[  :-[

Citaat van: Gerolf op 01 augustus 2017, 10:43:51 AM
How man ... niet leuk om te lezen
Hopelijk kom je snel en goed door deze moeilijke periode !

+1 
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

PeterC

Groetjes, Peter


Durango

Ai dat is niet leuk om te lezen. Goed alles regelen en hoop dat je goed uit deze rottijd komt.
sterkte
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

ThierryDS

Dankjewel iedereen! Dit is ook de reden dat ik minder aktief was hier. Ik heb mijn treinen en toebehoren nog, zodat ik kan doorstarten als de moeilijke tijd door is.