Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Ik moet m'n ei kwijt

Gestart door Iebor, 10 juni 2006, 13:11:54 PM

Brunel

citaat:
Geplaatst door Steven86

Flauw zo'n mail. Niks van aantrekken.

Ich m?chte ein Eisb?r sein [;)]



"Eisb?r m?sse nie weinen."

Benieuwd of Wim IJsbeer dat liedje van Grauzone kent.

Maar inderdaad, niks van aantrekken. Zal ook wel een persoonsverwisseling zijn.

martintje

en wat mankeert er aan Oranje?? misschien jaloersheid??? [:D] nee zonder gekheid,
Trek je niets van aan Wim, je ontkomt toch niet aan zielige personen, dat heb ik wel geleerd na 10 jaar internet.( ongeacht uit welk land ze komen)
Enige remedie die ik kan bedenken is dit soort gasten negeren, net als mensen die elke vorm van omgangsvormen missen.
Mocht dat niet lukken dan ze maar hard uitlachen in hun gezicht (lees forum) want meestal zijn het ook nog mensen die IRL de hele dag naar hun schoenen kijken omdat ze zich geen houding weten te geven uit onzekerheid, en op internet dan wel heel makkelijk scoren is achter een anoniem schermpje.
Waar ze elke vorm van zelfkritiek missen en ook geen enkele vorm van kritiek kunnen hebben.
Als je leert omgaan dat elk mens anders is heb je best  een leuk leven hoor.( slaat op de zielige personen heh)
Moet zeggen dat ik me ook behoorlijk aangesproken voel door die opmerking, en hij was niet eens aan mij gericht [:)]

en voor de bewuste Mark. mocht je dit lezen:  HUP HOLLAND HUP [xx(]
Mvg Marty

ysbeer

Mannen (en eventueel vrouwen)bedankt.
Achter af gezien denk ik ook dat het wel niet voor mij bestemd zal zijn.
Met WIM als naam moet je kennelijk voor bereidt zijn op persoonsverwisseling.
Na 2 keer als handelaar nu dus zelfs als hond.
Maar we gaan ,volgens mijn eigen tekst,stug door.

Nogmaals iedereen bedankt voor de bijval

wim ysbeer (niet de ysbeer)

Peter

Hoi Wim,
Trek het je niet aan. Mensen die anonieme mails sturen en zeker naar een priv? E-mail adres hebben op dit forum niets, maar dan ook helemaal niets te zoeken. De standpunten van mensen kunnen verschillen, ze kunnen een andere mening hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat iemand dan direkt begint met dingen die niet kunnen.
Doe gewoon verder met het geven van zeer gewaardeerde adviezen. Mijn, en ik denk  de meesten van ons hun steun heb je.
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Ja, inderdaad flauw van die man. Maar laat het ons zo zeggen: die man is het niet waard. Zoals jullie al aangaven: niet wegblijven. En voor jouw Wim (Ysbeer), niets van aantrekken.

Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Jurgen

Dus als ik het goed begrijp stuurt dieje Marc ne mail naar de verkeerde Wim op een priv? e-mail adres dat hij op een forum gevonden heeft waar hij niet meer komt. [}:)][?]
Is die man helderziend ofzo? Een mail adres vinden op een forum waar ge nie meer komt. Ge moet het maar kunnen zeg ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

Wel laat het niet aan je hart komen. We hadden het over lange tenen wel deze man is daar een schoon voorbeeld van. Ten andere, en dat is mijn mening, als iemand een blijvend domme vragen mag stellen, mag een ander ook eens uit de bocht gaan in antwoorden. Is natuurlijk niet perfect maar wel menselijk.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Wimmen, (jahaa, meervoud!), en de andere deelnemers,
Er moet inderdaad persoonsverwisseling zijn. Ik zou bij deze even willen opmerken dat ik van de ene Wim (Ros) een vriendelijk mailtje kreeg. Verbazend? Nee, ik denk dat INFO op zich, met zijn bereidheid tot helpen, niet zo'n slechterik is. Hij komt soms wel hard over, maar 'wie de roede spaart haat zijn kind', toch? Een strenge leraar is vaak de beste. Diens lessen onthouden we. Wim (Ros dus) doet tegenwoordig erg zijn best en ik zei al vaker: zo'n kennisbron respecteer je.
Andere Wim (Morauw): stuur me dat mailtje eens door, met adres als het kan... Dan check ik eens wie dat kan zijn en neem de nodige maatregelen. Dit kan niet!
We moeten gewoon gaan wennen aan het mentaliteitsverschil tussen de Nederlander en de Vlaming. Al had ik toch graag dat onze Noorderburen (toch ook wel goeie modelbouwers, niet?), die hier van harte welkom zijn, wel een klein beetje moeite doen om zich in de sfeer in te leven. We willen het leuk houden, ook voor de Hollanders[;)]
Zoal Peter al opmerkte, dit is een HOBBYforum, er worden geen zaken op leven en dood bediscussieerd.
Gerolf herhaalde mijn woorden: beginners moet je in de watten leggen, anders zijn we zo weer zielebroeders kwijt, en onze hobby heeft n?t dat nieuwe bloed hard nodig.
SAMEN (Noord, Zuid en nog 'Zuider') kunnen we onze hobby doen overleven, met entoesiasme, vriendschap en hulpvaardigheid.
Ik wed dat velen hier reeds vrienden hebben gevonden, net als ikzelf, en dat alleen is al een prachtig aspekt van dit forum.
Zullen we dan zo maar verdergaan?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tufken

citaat:
Geplaatst door argilla

ik reageer voor het te laat is of voor iemand mij verdenkt.
Mijn voornaam is ook Marc ( met c) pseudoniem argilla.

Ik heb niets met deze zaak te maken maar dan ook niets. Ik weet nog niet eens waar het overgaat.

Dit voor mensen die via een omweg bij mijn voornaam terecht komen, en zo een link "trachten" te leggen.
Trouwens als : Tony of Gerolf of Roche en andere dit te weten zouden komen dat ik dit "zou" kunnen zijn of er iets mee te maken " zou" hebben , ben ik hun vriendschap kwijt. En daarvoor zijn zij en alle andere mij echt te "dierbaar"[;)]

getekend:   Marc de Bruyn ( argilla)



Marc, we kennen je.
Ik denk niet dat iemand U verdenkt.

Maar ik snap hoe jij je voelt.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ysbeer

De zaak heeft zich op gelost met het ontvangen van onderstaande mail

vergissen is menselijk (niet leuk natuurlijk)maar ik vind dat we dit incident hiermee moeten sluiten.
En als het aan mij ligt zonder strafmaatregelen
=====================================================================
Hallo wim,

Het is inderdaad naams verwisseling geweest .Ben ook zo uit gekaffer geweest xxxxxxxxxxxxxxxx Om een voor mij groot probleem en voor hen een peulschil.Deze maakt er soms wel een potje van.
10000000000 maal mijn verontschuldigingen

Ik ben in de fout gegaan maar toe ik het Email nog eens las was het de druppel die de emmer deed overlopen en weet dat dit niet goed te praten is en indien ik verbannen wordt moet ik wel op de blaren zitten.
Marc
======================================================================

wim ysbeer

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ysbeer
vergissen is menselijk (niet leuk natuurlijk)maar ik vind dat we dit incident hiermee moeten sluiten.
Aah ... 't is opgelost. Mooi zo [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

best zo. Als wim weet wie hem geataceerd heeft en het vergeeft wie zijn wij om er zaak van te maken.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem