LX1920: Brussel-Luxemburg anno 1920 in schaal N

Gestart door Michiel, 26 juli 2015, 08:47:14 AM

modelbaanHO

Hoi Michiel,
Om een of andere reden zijn je foto's in dit en andere draadjes niet zichtbaar
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Chrisrail

#2686
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

59erke

Citaat van: modelbaanHO op 06 oktober 2019, 20:36:57 PM
Hoi Michiel,
Om een of andere reden zijn je foto's in dit en andere draadjes niet zichtbaar

hier hetzelfde, geen foto's te zien
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

Ik zie hier alles normaal, maar ik heb toch de link opnieuw gecopiëerd. Ik hoop dat jullie het plaatje hierboven nu wel kunnen zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Michiel, het zijn niet enkel uw laatste foto's maar bijna alle foto's van uw draadje
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

Mmmm.... dan vrees ik dat het niet onmogelijk is dat Google een deur heeft dichtgedaan ivm het linken van beelden. Dat zou heel vervelend zijn want het gaat om bijna 500 beelden. Ik wacht toch even af of het probleem niet vanzelf hersteld. Zoniet, heb ik er een leuk jobje bij.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Klaas Zondervan


modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Michiel

#2693
Ik vrees dat Google heeft liggen knutselen aan hun systeem, en het doorlinken van beelden op fora beperkt heeft. Wel vreemd dat ik geen bericht heb gekregen van Google dat ze hun politiek veranderen. Ik zie m'n eigen fotos nog wel, maar de klachten dat de beelden niet meer zichtbaar zijn, zijn plots sinds een paar dagen veelvuldig en algemeen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Rangeerduivel

Eigen schuld, dikke bult!  ;D ;D ;D

Al honderd keer is hier gemeld dat Flikr (tot nu toe nog steeds) de beste is,
en ja, gemakzucht eist zijn tol!  ::)

;)

Michiel

Tja Rudy, een beetje gemakklijk verwijt. Als toevallig Flikr om een of andere rede ophoudt, dan zit jij met de dikke schuld en bult, en al je "goede" advies fout en onterecht. En ooit houdt Flikr ook op met bestaan, kwestie van tijd. Dus hoog van de toren blazen lijkt een beetje misplaatst  ::)

Wanneer het probleem aanhoudt, zoek ik wel weer een ander prentjehost. Flikr heb ik al geprobeerd en is te rommelig; duidelijk voor een andere doelgroep en gebruik dan ik ervan verwacht.

Maar geen paniek. Geduld en vertrouwen. Het komt allemaal goed, zonder elkaar te moeten gaan verwijten.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Rangeerduivel

Citaat van: Michiel op 07 oktober 2019, 19:03:02 PM
Flikr heb ik al geprobeerd en is te rommelig; duidelijk voor een andere doelgroep en gebruik dan ik ervan verwacht.
zonder elkaar te moeten gaan verwijten.  ;)

Ho maar :o Michiel, zie het niet als een verwijt hé man!
Ik wil het alleen maar iets sterker motiveren.
(weeral de schuld van dat niet persoonlijke kontakt via het toetsenbord verdomme!  ::)

En wat het gebruiksgemak van flikr betreft, ik ben leek onder de leken wat PC-zaken betreft dus ik weet zeker; als ik het kan, kan jij het beter, daar twijfel ik niet aan.

Maar je hebt wel nog steeds zelf de keuze...

;)

renstimpie

michiel,

Ik los het nu anders op...   Ik zet foto's op een googlesites en kopieer de adres link.

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Michiel

Tim, dat is geen slecht idee. Ik heb al een site voor dit project bij google sites. Wel al helemaal vergaan en verlaten, maar het is misschien het moment om de draad weer op te pikken, en de site weer te gaan onderhouden. Twee vliegen in 1 klap!  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ceuleer

Ik denk dat Google geen goed idee is, maar ik kan me vergissen.
Als je geen Google account hebt, en dus niet ingelogd bent, denk ik dat je de afbeeldingen niet kan zien.