Buislampjes

Gestart door Huugooke, 25 juli 2015, 10:20:23 AM

Huugooke

Citaat van: stoomlokje op 27 juli 2015, 02:14:43 AM
Hallo,

Kijk eens bij Conrad  ;), Bestel nr.: 157443 - 89 
->  Signal Construct MSOE083952 LED-soffietlamp Warmwit 12 V/DC, 12 V/AC 700 mcd
voor 3,54 Euro ;D
Groetjes,
Saskia
Dat is inderdaad een prima alternatief; bedankt voor de tip!

PietB

Citaat van: Ben op 25 juli 2015, 19:10:35 PM
Die dingen verstoken 0,6W per stuk Piet, beetje errug veel om in een karretje te zetten. ;)
Hugo wil ze in een wagon zetten Ben, ik niet ik gebruik liever deze ledstrip op rol.

Citaat van: bellejt op 25 juli 2015, 18:59:20 PM
Piet , die is ook aangesloten bij Aliexpress :)
Kan zijn Johnny,
maar ik bestel niets meer via Ali
Ik heb geen erg fijne ervaringen met ze.

grt Piet.

bellejt

spijtig voor je Piet.Ik heb er super ervaringen mee.Onlangs nog iets wat niet was aangekomen en zonder discussie heropgestuurd.Eentje via Ebay en onmiddelijk terugbetaling na openen dispuut.

PietB

Citaat van: bellejt op 27 juli 2015, 18:09:04 PM
Eentje via Ebay en onmiddelijk terugbetaling na openen dispuut.
Dat is voor mij de reden om met Ebay en PayPal verder te blijven gaan.
Inderdaad geen gezeur oplossingen en bij Ali heb ik het nu 2 keer gehad dat de verkoper niet van zins is om een oplossing te bedenken (refund of resend, het maakt mij niet uit) en Aliexpress zegt doodleuk, "Zie er maar met de verkoper uit te komen".
Dat gaat bij Ebay toch een stuk soepeler.

grt Piet.

Johnnytrein

Ik heb ook goede ervaringen met aliexpres ik bestelde onlangs een batterij oplader deze kwam aan met een stekker met platte pinnen ik melde dit en enkele dagen later kwam een andere lader met andere pinnen hier aan.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt

Piet, ik koop aliexpress ook via ebay hoor.Dan wel de UK of .COM versie.En als je betaald met paypal dan is het simple om zelfs bij een rechtstreekse aankoop van hun een geschil te openen met als reden bestelling niet ontvanegn.Reageerd de verkoper niet binnen 5 dagen vraag je gewoon een terugbetaling aan Paypal en ze crediteren het terug naar jou.