Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Snijplotter

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 mei 2006, 17:12:38 PM

MickeyMouse

Prachtig!!!
Zou hier echt wel passen...

Geert

ERVIN

Ja watte!!!![:0]

En wanneer kan ik hem kopen, kunnen we eens iets afspreken om hier zijn eerste testritten af te leggen?[:p]

Lijkt mij anders wel leuk.

jan77

David is even  van het forum geweest om iets te plannen ,het is een prachtig plan.[;)]
Knap gepland en gemaakt David
Gr Jan

MARKLINRIJDER

Bedankt allemaal voor jullie lof.  Maar we zijn er nog lang niet.
Er is nog heel wat werk te verrichten.
Het concept is er maar dat is het dan ook.

Sommige handelingen kunnen nog fijner en dat gaan we ook doen.[:p]

Ik ben nog op zoek naar fotomateriaal of gegevens van de bakken onder de rijtuigen.  Zij die foto's hebben f andere nuttigheden, al is er maar een deeltje te zien kunnen mij die doormailen.

Ok zoek ik nog naar fotos van de daken. En dan in het bijzonder van het middenrijtuig.  Misschien iemand daar foto's van?

Eddy?  Diest is ideaal om foto's daarvan te maken h?.[:)]

Mailadres in mijn profiel.

Groetjes en bedankt alvast,

David

eddy

Heb de hint begrepen.[:D][:D]


Heb je ook een PM gestuurd.
Groeten Eddy

B-Modelbouw

Met alle Chinezen maar niet met den deze [:D][:D][:D]...

Modern Gala (LS Models) gaat hem ook uitbrengen, maar zet er nog geen termijn op ...

David heeft een plan, 't wordt enkele dagen stil en komt dan al met een prototype op de proppen ... Miljaar [B)], Prachtig gewoon ...
Trouwens als je 't onderwijs beu bent, ze zoeken nog een goede product-manager in Chenzhen [;)]

Misschien een zot forum-idee ... Jij maakt de body's, Rees-Kees voorziet ze van een likje (die man zit ook nooit stil [:p]) en wie weet zijn er nog wel krakken te vinden voor 't onderstel, aandrijving, interieur en verlichting ... Ja,ja verklaar me maar [:o)]

13erke

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

Bedankt allemaal voor jullie lof.  Maar we zijn er nog lang niet.
Er is nog heel wat werk te verrichten.
Het concept is er maar dat is het dan ook.

Sommige handelingen kunnen nog fijner en dat gaan we ook doen.[:p]

Ik ben nog op zoek naar fotomateriaal of gegevens van de bakken onder de rijtuigen.  Zij die foto's hebben f andere nuttigheden, al is er maar een deeltje te zien kunnen mij die doormailen.

Ok zoek ik nog naar fotos van de daken. En dan in het bijzonder van het middenrijtuig.  Misschien iemand daar foto's van?

Eddy?  Diest is ideaal om foto's daarvan te maken h?.[:)]

Mailadres in mijn profiel.

Groetjes en bedankt alvast,

David


ALs ik je daarmee kan helpen: dit is de bovenkant van een tweespanningsversie am 96, de geheven panto is het 3kV exemplaar.

MARKLINRIJDER

@13erke:  Bedankt.

De snijplotter doet weer zijn best en staat momenteel te draaien aan de ramen.

Misschien straks nog een picture?

Groetjes,

David

doomslu

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Met alle Chinezen maar niet met den deze [:D][:D][:D]...

Modern Gala (LS Models) gaat hem ook uitbrengen, maar zet er nog geen termijn op ...

David heeft een plan, 't wordt enkele dagen stil en komt dan al met een prototype op de proppen ... Miljaar [B)], Prachtig gewoon ...
Trouwens als je 't onderwijs beu bent, ze zoeken nog een goede product-manager in Chenzhen [;)]

Misschien een zot forum-idee ... Jij maakt de body's, Rees-Kees voorziet ze van een likje (die man zit ook nooit stil [:p]) en wie weet zijn er nog wel krakken te vinden voor 't onderstel, aandrijving, interieur en verlichting ... Ja,ja verklaar me maar [:o)]

Zo [:o)] vind ik het idee niet... [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MARKLINRIJDER

Hier het beloofde beeld i.v.m. de ramen:





Let even niet op de kwastige verfsporen. Deze zijde is nog niet geheel gepaint.


Groetjes,

David

doomslu

[:p][:p] Ramen zien er h??l goed uit, David.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krispy

[8D][8D][:p]  prachtig gewoon !!!

en voor wanneer de serieproduktie ? ( en liefst in een niet te kleine oplage , want bij de alom bekende producenten komt er blijkbaar toch geen schot in de zaak )
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

MARKLINRIJDER

Luc,

In de volgende versie zal het raam er nog beter uit zien.

Dan integreer ik ook de kofferbakken en zal het onderstel met koppelingshouders en dergelijke aanwezig zijn.

Ondertussen ga ik me verder verdiepen in het project en beginnen om de tussenbak te optimaliseren naar de nieuwe technieken.

En mogelijk heb ik nog een en ander in petto omtrent dit project.

Groetjes,

David

MARKLINRIJDER

Ik kon het niet laten en heb even een testje gedaan met een nieuw idee i.v.m. de ramen:

http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/AM96/v2/DSCN4845.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/AM96/v2/DSCN4845.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/AM96/v2/DSCN4851.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/AM96/v2/DSCN4850.jpg

Moeilijk te fotograferen[:(]

zo zal het er dus inkomen in de volgende versie.
Het raam komt dan nagenoeg gelijk met de wand van het rijtuig.[:)]

En aangezien de wand toch over het rijtuig wordt getrokken samen met het dak komt dat dik in orde.
[:)][:)]

Groetjes,

David

MARKLINRIJDER

Wat vinden jullie van het raamwerk?

Groetjes,

David