Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Snijplotter

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 mei 2006, 17:12:38 PM

martintje

vergeet bij het verschalen dan niet dat je styreen of forex net zo dik blijft, en dus je buitenmaten moet aanpassen.
is iets wat je wel eens kan vergeten weet ik uit ervaring [:D]
Mvg Marty

Gerolf

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER
Verschalen naar Z is een mogelijkheid.  Je brengt me op ideeen.[;)]
Ik heb gisteravond bij MTD nog met Depovero staan babbelen. Ik weet zeker dat hij ge?nteresseerd zou zijn [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


conducteur

onze david is een echt modelbouw(wereld[?])wonder aan het worden.
echt knap werk!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

MARKLINRIJDER

Bedankt allemaal,

En ik kan jullie zeggen dat ik nog meer in petto heb.  Vandaag even wat rondgelopen met de meter.  En ik heb er nog enkele op pad gestuurd.  Ondertussen zijn we ook nog bezig met de .......(zie voorgaande) de boegies zijn uitgegoten.  Nu kan ik statren met de draaistellen te monteren, verfijnen.  En dan gaan we steeds hoger en hoger tot dat we aan het dak zijn.  Dit project is niet prioriteir voor me maar wel een uitdaging.  Hou het draadje in ieder geval in de gaten en als er commentaar is, spaar die dan niet en geef hem i.p.v. gewoon mee te lezen.  Kritiek of positieve feedback zijn immers zo belangrijk om iets te doen slagen.[;)]

Groetjes,

David

doomslu

David, we kunnen bijna niet meer volgen. Zo snel ga je !
Maar, je bent wel uitstekend bezig. Straffe dinges. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MARKLINRIJDER

En dan moet je daarbij nog weten dat ik al die tijd maar op 1/2 kracht draai.[:D]

Het is gewoon iets dat allemaal al jaren door mijn hoofd spookt.
En nu kan ik het loslaten.[8D]

Groetjes,

David

martintje

David, ik ben je helemaal kwijt...Boegies ???? ben je nu een hele auto 1:1 aan het uitfrezen ????

Nog ff over ie seinen, die staanders zien er mooi uit, maar die trappejes vink een beetje grofachtig, zeg maar, als je ze in serie gaat maken, zou je ze dan niet beter kunnen laten etsen ???
Of horen ze zo grof te ogen, ik heb namelijk geen sikkepit verstand van seinen, laat staam belgische [:D]

Ps, morgen gaat er een verrassing op de post richting het zuiden de grens over [;)]
Mvg Marty

loebaske

David en Martintje, ik denk dat jullie een goed team zouden zijn...
denk ik h?
Voor de rest, David ik denk dat je ook nog moet slapen, als ik nu al
moet wachten tot 2009 voor ik mijn afsluiting heb pffffffff
maar swat, je bent goed bezig....
en de rest volgt via mail....

Gerolf

't Is de moeite allemaal [8D]
citaat:
Het is gewoon iets dat allemaal al jaren door mijn hoofd spookt.
En nu kan ik het loslaten.
De centjes voor je snijplotter heb je misschien niet meer, maar het modelbouwplezier is duidelijk onbetaalbaar [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


martintje

je fotograferen is er ook stukken beter op geworden [:D]
Mvg Marty

MARKLINRIJDER


doomslu

Heel mooi. En hoe groot is dat ding ?
Wel een kleine opmerking : volgens mij mogen de witte "lampjes" wat geler zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MARKLINRIJDER

3,45mm op 3,45mm.  En je opmerking, inderdaad dat is een werkpunt, ook de die zou een ietsje meer verdeeld moeten werken, maar daar heb ik een oplossing voor[:)].  Vanavond de tweede versie en hoplijk nu OK.

Groetjes,

David