Te bestellen via MSM type 201

Gestart door Snobby Crash, 27 februari 2015, 07:00:15 AM

Metpetergaathetbeter

was een grapje maar dat heb je ondertss ook begrepen ...hoop ik ! ;D

SirGresley

Ik vind het toch altijd gek dat er meestal geen foto's geplaatst worden (ik weet wel dat ie in MSM staat...)
Juust gelijk dien 91 van Goover terwijl er van VBV wel al zijn! :P
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 maart 2015, 09:38:45 AM
was een grapje maar dat heb je ondertss ook begrepen ...hoop ik ! ;D

natuurlijk dat ik dat door had he Peter... Ik ken u al wat langer  :) :) :)

Rangeerduivel

Citaat van: SirGresley op 13 maart 2015, 10:19:14 AM
Ik vind het toch altijd gek dat er meestal geen foto's geplaatst worden (ik weet wel dat ie in MSM staat...)
Juust gelijk dien 91 van Goover terwijl er van VBV wel al zijn! :P

Ik denk dat het daarvoor nog iets te vroeg is SirGresley,
Buiten een 3d tekening zal er waarschijnlijk nog niet veel over bestaan,
maar dat komt binnenkort wel,
Goover is een ander geval,David zit nog steeds eenzaam in China op een hotelkamer locjes te monteren en heeft voor iets anders géén tijd,en de tallozen die al een Gooverlokje ontvangen hebben zitten NIET op dit forum!!;D ;D

;)

philippe_007

De 91 van Goover is pas voor half april voorzien.... (dacht ik)
Ik wacht sowieso nog op mijn exemplaar, zal een foto posten als ik de lok in mijn bezit heb

Thommy

Citaat van: doomslu op 12 maart 2015, 17:51:58 PM
Citaat van: 755philippe op 12 maart 2015, 17:29:00 PM
Luc,Op hoeveel staat de teller nu ? Of moet er nog massaal besteld worden ?
Mvg

755philippe
210... we zijn er bijna.

damn, ik hoopte echt dat m'n maat geen gelijk zou hebben  >:(

We waren er over bezig nog voor de actie in MSM stond en z'n 1e reactie was direct...
->een 59, die zijn er al van "3" merken, ze gaan zich mogen reppen op er 500 kwijt te raken
-waarop mijn reactie was, nen 62 ook al van roco en die VBV was toch ook geklonken
->hij zegt: ja, maar die mochten wel eens een update hebben. Net als de roco 59, maar de Ma/trix ziet er wel goed uit enz. enkel rijgedrag trix
Greetz

Thommy

doomslu

Wat bedoel je, Thommy?
We halen de 250 zeker.
En daarna zullen er ongetwijfeld nog heel wat 59-en in diverse livreien gemaakt en verkocht worden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

500? 250 is het aantal toch en zoals Luc zei zijn we er al bijna. 250 stuks is een behoorlijk aantal, zeker voor een actie als deze, en is dus al bijna gehaald. Nara mijn persoonlijke mening voor de derde gelijkaardige actie in drie jaar een hele prestatie. Want hoeveel mensen kunnen zich elk jaar zo'n set veroorloven?

De 59 van Märklin is niet slecht, maar vrij basic voor een te hoge prijs (catalogus) en lang niet alle varianten zijn verkrijgbaar en wat er is, is deels niet goed genoeg voor de purist. Natuurlijk zal een deel van de markt verzorgd zijn met die van MaTrix (en een ander deel met die van Roco), maar die van VBV zal ook genoeg mensen aanspreken en zeker ook in een nieuwe behoefte gaan voorzien, want de hobby staat gelukkig niet stil. Detailniveau wat we gewoon zijn van VBV, techniek van 2015, verschillende interessante varianten en diegene die opteren voor de soundversie zullen ongetwijfeld weggeblazen worden.

ward

Zal al blij zijn als we de 250 stuks zullen halen,
maar het ziet er voorlopig toch heel goed uit..
Hou ons op de hoogte wanneer het vereiste aantal bereikt is é ;)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Thommy

stom dat ik die 1e actie niet gedaan heb  >:(vond het een loc die nergens paste hier, maar aan de andere kant... Ik hou wel van "collector items"  >:(
Greetz

Thommy

ronny-vdv

Zonet voor de eerste keer ingeschreven voor deze actie.
Mvg,

ronny-vdv

krispy

Hier werd hij vandaag ook ingeschreven , dus weer dichter bij de kaap van 250 ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Citaat van: krispy op 14 maart 2015, 19:11:23 PM
Hier werd hij vandaag ook ingeschreven , dus weer dichter bij de kaap van 250 ;)
We zijn er héél dicht bij.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Citaat van: doomslu op 14 maart 2015, 22:50:48 PM
Citaat van: krispy op 14 maart 2015, 19:11:23 PM
Hier werd hij vandaag ook ingeschreven , dus weer dichter bij de kaap van 250 ;)
We zijn er héél dicht bij.  :)
Hoe dicht precies?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *