Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

Rail4chem & DLC

Gestart door ronny-vdv, 22 mei 2006, 20:31:20 PM

Peter

Blijkbaar worden de berichten toch niet goed gelezen.
Ronny vroeg voor foto's te maken in het GENTSE.
Met vriendelijke groeten
Peter

ronny-vdv

Inderdaad Peter, toch mensen die het to the points houden.

Waarom rond het Gentse ? Omdat ik minder mobiel (mindervalide) ben en dus enkel goed toegenkelijke fotoplaatsen ken die heel dicht kunnen benaderd worden met de wagen waardoor de afstand tot de fotoplaats zo kort mogelijk gehouden wordt.

Bedankt,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

trainfreak

Hier in Wetteren is er een mooi plaatsje, 500meter van het station.
Je moet wel een heuvel op waardoor dat moeilijk wordt denk ik.
In de namiddag staat de zon goed voor de treinen die naar Gent rijden.
Op een namiddagje spotten heb je toch heel wat verkeer: DLC, BB36000, een pak goederentreinen en enkele P-treinen
Spoorse groeten
Dimitri

ronny-vdv

Treinfreak,

Bedankt voor de spottingplaats. Ik zal binnenkort eens gaan kijken.

Blijkbaar niemand die uurregelingen op de kop kan tikken ?

Groeten,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

rixke rail

Ook lijn 53 tussen Muizen (Mechelen) met de dry-port en Leuven is interessant ! DLC, FRET-SNCF en nu ook Rail4chem passeren geregeld langs hier vanuit Duitsland en Frankrijk naar de haven van A'pen. [:p]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ronny-vdv

Niemand die mij kan helpen.

Waar blijven al de spotters onder ons ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

loco

Dit is dan ook een modelspoorforum, en niet een spotterscorner. Alhoewel vragen over het grootbedrijf hier natuurlijk ook mogen gesteld worden. Misschien dat je deze vraag eens kunt stellen op het fotopuntforum waarvan eerder sprake. Daar is men wel heel actief wat spotten en alles wat grootbedrijf betreft. En hoogst waarschijnlijk ga je daar ook de meeste spotters van dit forum terrugvinden.  Probeer ook eens http://groups.yahoo.com/group/Alstompower
Succes met je spottersactiviteiten.

Ik zag vorige week in het station van Mechelen alvast een Class 66 en een 36000 passeren rond 16.30 uur richting Gent. Die moet daar rond 17.00 uur passeren. Dat is dan ook het enige waarmee ik je kan helpen.
Loco