Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Wekelijkse kost

Gestart door loebaske, 27 januari 2015, 12:28:49 PM

marc goovaerts

In verhouding met de paal is dat wel een stevige buis.

loebaske

Mij een beetje gebaseerd op deze foto van Erik...




marc goovaerts

Inderdaad, ook extra dikke buizen, waar veel kabels door kunnen.

Floris

fijn ding wordt dat! Nice!

doomslu

Opnieuw een knap ideetje!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Mooie voorbeeldfoto, en alvast niet slecht uitgewerkt  8)

Citaat van: loebaske op 17 mei 2016, 13:50:09 PMamaai mijne vrak...is geduld werkje

Welkom in mijn wereld  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Een beetje verder gepruts, begin stilaan de eindfase te bereiken...



Moet eens beginnen met zittend personeel te schilderen, anders geraak de bank aan de rustplaats "de oude boom" niet bevolkt  ;)



Altijd zijn er fanatieke mensen die hun tijd doorbrengen aan de spoorlijn...




Chrisrail

#307
.


http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Raeske

#308
vergeet geen hartjes in je oude boom te kerven  ;)
een dag niet gereden, is een dag niet gereisd

loebaske

Stilaan komt er leven in de brouwerij  ;)

De bestuurder van het ongeval is wat overstuur, bij al toch goed afgelopen, enkel wat koppijn door tegen de voorruit te botsen...wachten op de hulp dienst !



De vrachtwagen die er net op volgende, heeft een ontwijkend rem maneuver uitgevoerd, de bestuurder neem een fris luchtje en bedenk dat het erger kon zijn...



Al snel zit de hele expresweg slot vast...



volgende keer wat anders en zo komt stilaan alles op zijn pootjes  ;)


loebaske

Een volgende stadium.....de dorpstraat, hier en daar moet wel nog wat worden verbeterd en aangepast worden...












Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

Zelfs met de zware macro blijft het er even realistisch en sfeervol uitzien, knap !

TBCédric

Zoals Marc al zei, het is een knap sfeertje!

Als ik eerlijk mag zijn: Ik vind de bomen wel wat afbreuk doen op de rest van je prachtig werk! Ik moet niet veel zeggen want ik heb zelf niet zo (goede) veel ervaring met bomen maken dus ben eigenlijk niet in de positie om er over te "kassen".

Moest het nog mogelijk zijn én je zou het nog willen doen, zou ik toch nog opteren om de boompjes net wat anders te "begroenen".  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

evan

Knappe prestatie en sfeer, Eric  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.