Wekelijkse kost

Gestart door loebaske, 27 januari 2015, 12:28:49 PM

Huugooke

Ik heb hem eerst eens getest voor ik hem omgebouwd heb (lang naar een vlieg gezocht) , en ik moet zeggen dat die vlieg wel flink vonkte!

loebaske

De vlieg wel, ik niet...na de ombouw voelde de vonk heviger aan  ;) ;)

dani

ik heb met de "standaard"  opbouw redelijke resultaten to nu toe (heb nog niet echt veel gedaan natuurlijk).
Ik had wel al gelezen van het opkrikken van de spanning, maar heb zelf nog nooit een schok van dat ding gehad, dus ik zou 't niet weten ....

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Eens me bezig gehouden met men nieuwe TEC bus, jammer genoeg zal men er niet veel van merken aangezien het getinte ramen zijn, zal beter zijn in de andere bus, daar ligt wel uit elkaar maar nog geen figuurtjes ......






loebaske

Val al bij al valt het toch nog mee met die getinte ramen, veel vuil zijn ook die TEC bussen niet, dan maar ook sober gehouden...






doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Inderdaad, mooi gedaan, Die getinte ruiten storen zeker niet, in tegen deel, het mag allemaal niet te zichtbaar zijn.

loebaske

#157
Mercikes....
De nummerplaat en de buiten spiegels ontbreken nog en had zijn zonnescherm wel iets beter mogen recht kleven  ;)

marc goovaerts

Het geeft in ieder geval een mooi, realistisch beeld voor op de baan. Enkel de stijlen binnenin zou ik eventueel in metaaldraad (wat dunner) mooier vinden. Maar dan komt er waarschijnlijk een probleem om ze rechtop vast te zetten en te houden...

loebaske

Volledig met je eens Marc, nu heb ik al wat gesoemelt door figuurtjes aan/tegen de stijlen gekleefd om ze mooi recht te houden.... en normaal moet het ronde stijlen zijn, had die ook niet, tegenwoordig ga je niet zomaar eens naar de detailhandel zoals vroeger als wat ontbrak in de rommeldoos...
In ieder geval toch beter dan een lege bus zo uit de doos....dat is nog erger  :o

marc goovaerts

Klopt, zowel het binnen- als buitenzicht is een woud van stijlen. Ontbreken mogen ze dus eigenlijk niet...

SuSke

mooi gedaan loebaske

ik vraag me alleen af of er in die bussen van TEC geen plaatje "verboden met de bestuurder te praten tijdens het rijden" (maar dan in 't Frans) hangt, want anders denk ik dat er binnenkort een wreed accident gebeurt met zo'n madam naast de chauffeur  8) 8) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Denk het Frans, dat het in het frans is ;) ;)
was de bedoeling dat er een schone poes bij de bestuurder staat hé

een accident, tja dat zou ik wel eens willen namaken, just dan nog een goedkoop busje komt zo vinden  :D :D




Gerolf

Wow, wat een voorbeeldfoto  :D

Model-bus knap bevolkt, man. Véél beter dan een lege  :)
De figuurtjes lijken me wel iets te hoog te staan/zitten, of te groot te zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

En qua kleur en zo lijken ze wat 'Chinees'. Maar dat merken alleen 'insiders'