Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

MSM 143

Gestart door philippe_007, 13 december 2014, 07:57:10 AM

bollen neus

Citaat van: 59erke op 27 december 2014, 19:37:45 PM
Citaat van: bollen neus op 27 december 2014, 18:57:12 PM
Aha den Peter weet zelfs de prijs al als ik dat hier lees ?
Den Eric.


(geduld hebben das iets wat jullie niet hebben, gelul daarentegen meer dan 112 %)

en hij weet meer ook   ;)

Goe bezig.
Den Eric.

Jurgen

Jongens, op blz 5 staat in de index het volgende vermeld:

CiteerVan Biervliet brengt de reeks 59 als budget-model

Heeft er iemand die index al wel gelezen? Het is niet omdat het artikel niet in het inkijkexemplaar staat, dat je de info nergens anders kan halen hé.

Een nieuwe 61 of 55 zou te snel na elkaar zijn, dus gok maar op die 59 voor de volgende MSM-actie. Welk tijdperk, da's een andere zaak.

Als het dan toch een 59 is, dan hoop ik op een model dat we kunnen inzetten tot ergens in 2000 zodat ik eindelijk ook eens kan mee doen met de actie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Citaat van: Jurgen op 28 december 2014, 11:34:56 AM
Jongens, op blz 5 staat in de index het volgende vermeld:

CiteerVan Biervliet brengt de reeks 59 als budget-model

Heeft er iemand die index al wel gelezen? Het is niet omdat het artikel niet in het inkijkexemplaar staat, dat je de info nergens anders kan halen hé.

Een nieuwe 61 of 55 zou te snel na elkaar zijn, dus gok maar op die 59 voor de volgende MSM-actie. Welk tijdperk, da's een andere zaak.

Als het dan toch een 59 is, dan hoop ik op een model dat we kunnen inzetten tot ergens in 2000 zodat ik eindelijk ook eens kan mee doen met de actie.

Aha dan gaan ze eindelijk eens een nieuwe "goede" mal maken voor deze 59 ?
Den Eric.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 december 2014, 18:42:22 PM
liever zonder wagons aan een interessantere prijs !

Groeten Peter ;)
Met of zonder wagens maakt mij niet uit. Als het nen 59 in bijna eender welke livrei is, dan wil ik gerust meedoen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

59erke

ik volg Olivier, al heb ik een voorkeur voor de niet alledaagse versies uit de jaren 70 die niet door Marklin/trix zijn uitgebracht.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel

Eens zo een model uit is ,komen verscheidene,zoniet alle versies er na een tijdje wel aan...

bollen neus

Citaat van: 59erke op 28 december 2014, 12:44:33 PM
ik volg Olivier, al heb ik een voorkeur voor de niet alledaagse versies uit de jaren 70 die niet door Marklin/trix zijn uitgebracht.

Hoopt iedereen maar is er nog nooit van gekomen. Er zijn helaas genoeg van die voorbeelden op te sommen, ellenlange lijst gaat dat worden.
Den Eric

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 28 december 2014, 12:46:41 PM
Eens zo een model uit is ,komen verscheidene,zoniet alle versies er na een tijdje wel aan...

Dat is de bedoeling van een "Budget"-reeks bij VBV  ;)

Zeer redelijke kans dat de MSM-actie 2015 dus iets met die 59 te maken zal hebben.
Misschien nu iets voor de TPIII rijders  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Nog 3 maal slapen en we.weten het voor 100%

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 28 december 2014, 16:29:24 PM
Nog 3 maal slapen en we.weten het voor 100%
als hij op tijd in je brievenbus steekt ;)

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 december 2014, 16:33:29 PM
Citaat van: philippe_007 op 28 december 2014, 16:29:24 PM
Nog 3 maal slapen en we.weten het voor 100%
als hij op tijd in je brievenbus steekt ;)

En je brievenbus niet ondergesneeuwd is  ;) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Er zal wel iemand hier op het forum posten welke loc de actie is

GDE

Zou VBV dan al niet ver met de ontwikkeling van die 59 moeten staan voor de nieuwe MSM aktie van 2015 ? Het zou met niet verwonderen dat VBV voor dit model als nieuwe budgetloc zou kiezen maar als MSM aktieloc zou ik eerder op de 91 gokken van VBV  :) Ergens hoop ik nog steeds dat VBV tussen al de nieuwe projecten het ziet zitten om de 51 uit te brengen  :D

59erke

ik vrees zo een beetje dat er niks anders op zit dan te wachten. De enige die iets weet is Luc en die houdt zich opvallend stil in dit draadje
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske

Luc zijn batterijen zijn leeg, waren geen du***el....