Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

MSM 143

Gestart door philippe_007, 13 december 2014, 07:57:10 AM

doomslu

Citaat van: ceuleer op 25 december 2014, 12:21:53 PM
Ach zo, spijtig dat de aanbieders niet meer moeite doen om de Vlaamse modelspoorliefhebber in te palmen.
Niet iedereen is de Franse taal machtig.
Ik en waarschijnlijk nog anderen, kopieer en plak de tekst dan in een vertaalsite, maar een goede vertaling komt er niet uit de vertaalmachines.
Het is een visie.
Neem nu Pierre Dominique. Dat is een Franse webwinkel.
Wie geen Frans kent kan ook niet echt op hun website terecht (tenzij in het Engels).
En anderzijds is het zo dat je om een loc of wagens te bestellen bij hen niet echt Frans hoeft te kennen.
Foto's, prijzen en nummers zijn namelijk niet taal-gebonden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Dat klopt Luc maar voor een specifieke vraag kan je daar dan niet terecht.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

We spreken allemaal toch wel een klein mondje Frans, al is het op lagere school niveau 8) . De mensen van die winkels die ook in België publiceren, zullen heus wel moeite doen om je te begrijpen, maar probeer zelf ook eens om een klein woordje van de vreemde taal te spreken.

Ik vraag me anders toch af waar iedereen naar op vakantie gaat en hoe hij/zij zich daar dan uitdrukt ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 25 december 2014, 15:55:23 PM
Dat klopt Luc maar voor een specifieke vraag kan je daar dan niet terecht.
In 't Frans of 't Engels wel.
In de meeste (web)winkels in Duitsland, Engeland, Amerika, China etc... kan je ook niet in onze taal terecht.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc geeft geen krimp, moeten we nu echt wachten tot volgende week voor dat we weten welk actie model er komt in 2015?
Allé Luc kunt ge ons geen plezier doen zo op dezen zaterdag?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

jb

Citaat van: Michael op 27 december 2014, 11:47:07 AM
Luc geeft geen krimp, moeten we nu echt wachten tot volgende week voor dat we weten welk actie model er komt in 2015?
Allé Luc kunt ge ons geen plezier doen zo op dezen zaterdag?

+1...wat maakte vandaag je dag: Luc :P

OlivierV

Citaat van: Michael op 27 december 2014, 11:47:07 AM
Luc geeft geen krimp, moeten we nu echt wachten tot volgende week voor dat we weten welk actie model er komt in 2015?
Allé Luc kunt ge ons geen plezier doen zo op dezen zaterdag?
In het inkijkexemplaar wordt ook verklapt wat budget Line 3 wordt. Eentje naar mijn smaak, eentje met de correctheid van een MaTrix en de rij-eigenschappen van een Roco... Misschien wordt dat wel de actie van 2015, al zou dat wel heel nipt zijn om te ontwikkelen (geen idee hoever ze er mee staan natuurlijk).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ceuleer

Citeer
Misschien wordt dat wel de actie van 2015

Goed opgemerkt Olivier, ik denk dat je de prijs gewonnen hebt.  :)

Bolje

Weet je,
Luc zit nu in z'n handen te wrijven met jullie gegok. Jullie spelen zijn spelletje mee. :(
Negeren is de beste oplossing, dan moet hij wel zelf komen. ;)
Vele groeten,
Ronald

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 27 december 2014, 13:09:51 PM
Citaat van: Michael op 27 december 2014, 11:47:07 AM
Luc geeft geen krimp, moeten we nu echt wachten tot volgende week voor dat we weten welk actie model er komt in 2015?
Allé Luc kunt ge ons geen plezier doen zo op dezen zaterdag?
In het inkijkexemplaar wordt ook verklapt wat budget Line 3 wordt. Eentje naar mijn smaak, eentje met de correctheid van een MaTrix en de rij-eigenschappen van een Roco... Misschien wordt dat wel de actie van 2015, al zou dat wel heel nipt zijn om te ontwikkelen (geen idee hoever ze er mee staan natuurlijk).

Dat zou eens waar moeten zijn!
Ik doe vandaag nog een mail naar Christophe om voor te bestellen!!!

;)

Rangeerduivel

Citaat van: Bolje op 27 december 2014, 13:26:46 PM
...dan moet hij wel zelf komen. ;)

Daarvoor heeft hij een vrouw hé Ronald!  :D :D :D

;)

59erke

In MSM 143 staat er een klein artikel met de titel "Korte treinen met de reeks 59". Afgesloten wordt met de zin "in model hebben zowel Roco als Marklin diverse modellen van de reeks uitgebracht en in de toekomst wordt de keuze nog groter ..."

Vooral dat laatste interesseert mij.
Luc, weet jij iets van een nieuw model dat uitkomt ???
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske

Heb het toch al gemeld, dat de volgende MSM aanbieding een 59 loc van Roco wordt

59erke

Citaat van: loebaske op 27 december 2014, 14:02:38 PM
Heb het toch al gemeld, dat de volgende MSM aanbieding een 59 loc van Roco wordt

nog niets van opgevangen, zal er over gekeken hebben.
bedankt voor de reactie
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

ceuleer

Citaat van: loebaske op 27 december 2014, 14:02:38 PM
Heb het toch al gemeld, dat de volgende MSM aanbieding een 59 loc van Roco wordt

Van Roco ?
Een Van Biervliet Budget model !