Nieuws:

Nu in MSM 269 BAAN: Langs den Blauwe Steen

Hoofdmenu

AM 96

Gestart door TBCédric, 08 december 2014, 14:25:35 PM

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

the_gold

Iets vergeten Peter? ;)

Rangeerduivel

Citaat van: the_gold op 15 maart 2026, 07:07:28 AMIets vergeten Peter? ;)

Hij heeft wel een punt...die Peter! ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 16 maart 2026, 19:30:52 PM
Citaat van: the_gold op 15 maart 2026, 07:07:28 AMIets vergeten Peter? ;)

Hij heeft wel een punt...die Peter! ;D

;)
toch enen die het snapte......was daar op uitgekomen zonder te zien hoelang geleden was er gereageerd was......

the_gold

April is bijna ten einde. Waar blijft de AM96?

SuSke

Vandaag (29/04/2026) onderstaand bericht ontvangen van Paul (Rocky Rail) als reactie op mijn vraag over de leveringstermijn.

"Ik verwacht volgende week een nieuw prototype, volledig in kleuren en met ramen.
Het is normaal dat met dit soort projecten er soms wat vertraging op zit.
Einde mei, zullen we een volledig rijdend model tonen.
Ik sta op 10 mei in Lier, expo club De Geit met een volledig gespoten en bedrukte AM96 en met ruiten."

Ik heb er vertrouwen in dat het deze keer wel zal lukken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026

the_gold

Citaat van: SuSke op 29 april 2026, 11:24:10 AMVandaag (29/04/2026) onderstaand bericht ontvangen van Paul (Rocky Rail) als reactie op mijn vraag over de leveringstermijn.

"Ik verwacht volgende week een nieuw prototype, volledig in kleuren en met ramen.
Het is normaal dat met dit soort projecten er soms wat vertraging op zit.
Einde mei, zullen we een volledig rijdend model tonen.
Ik sta op 10 mei in Lier, expo club De Geit met een volledig gespoten en bedrukte AM96 en met ruiten."

Ik heb er vertrouwen in dat het deze keer wel zal lukken.

Het is (werd) stil.

rgp

Nicolas,

Nog een kandidaat voor het programma "Andermans zaken". :)

Realistische planningen maken is voor vele ondernemers nog altijd een onmogelijke opdracht.

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

Boemeltrein

Dus Paul schreef: "Ik sta op 10 mei in Lier, expo club De Geit met een volledig gespoten en bedrukte AM96 en met ruiten".
Iemand daar iets gezien? zo ja, dan hadden we zeker vreugdekreten gehoord op dit forum.
Waarom kondigt men dingen aan die er uiteindelijk niet komen?
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

SuSke

Ik heb ergens op een of ander medium toch een foto gezien van een prototype model dat bij 'De Geit' opgesteld stond. Zal op een van de vluchtige sociale media zijn, dus moeilijk terug te vinden.

Als een lid van 'De Geit' hier misschien eens achter wil gaan en die foto hier op het forum plaatsen, dan zijn er weer een boel zielsongelukkigen een beetje getroost.
Een andere oplossing is ook dat je even een berichtje stuurt naar Rocky Rail en vraagt  om een woordje uitleg, dat desnoods hier via het forum kan komen.

Foto terug gevonden op dit eigenste forum.

Citaat van: rojema op 12 mei 2026, 08:26:18 AM

Citaat van: rgp op Vandaag om 15:07:19 PM...
Realistische planningen maken is voor vele ondernemers nog altijd een onmogelijke opdracht.

Roland

Roland,
Professionelen weten dat een planning opmaken één ding is terwijl ze realiseren al een stuk moeilijker wordt.
Maar als er dan nog verschillende derde partijen tussen zitten, wordt het altijd een calvarietocht, hoe goed je een planning ook kan en wil opmaken.
Zalig zij die als ze een planning opmaken de uitvoeringstijd gewoon maal 3 of 4 kunnen voorstellen.
Voor de pro's die dat niet kunnen is het elke keer een strijd om alles klaar te krijgen (seen that, done that).