Perron is al stukken beter, moet enkel nog een beetje opgepoetst worden.
Hier wat plaatjes van gisteren in het ICC, onlangs de mindere opkomst hebben we toch enkele goede commentaren gehad op onze baan. Ook wat betreft de hoogte met de nieuwe poten. Als je weet dat de LGB rails op ongeveer 80-85cm hoogte liggen en dat ik me voor onderstaande foto's quasi niet heb moeten bukken ...
Vanop een afstandje, ideaal om treinen te kijken.
Lemur@ICC by
AMSAC Ghent, on Flickr
Sporen op 135cm van de grond. dat is best leuk om naar te kijken, zodoende kijk je veel minder op de daken van de treinen.
Een HLE28 kruist hier een trek-duwtrein met 21 en M4m rijtuigen.
We kozen ervoor om op deze beurs NMBS/Belgisch tijdperk VI te rijden, dat betekende dat de reeks 77, 57, 41, 28 ,21 ,18² en 13 zeker aan bod moesten komen, maar ook een Class 66 van Captrain of Crossrail mocht zeker niet ontbreken.
Tegen de volgende opendeur hopen we onze achtergrond met fries en eigen verlichting klaar te hebben want nu was het echt een ramp om degelijke foto's te nemen zonder flits (en een flits maakt de boel dan weer te overbelicht).
Lemur@ICC by
AMSAC Ghent, on Flickr
HLR7747@Lemur by
AMSAC Ghent, on Flickr
Trein met 12 Tads wagens van die winkel uit Ingelmunster. Wagens rijden prima, zijn wat zwaarder maar daardoor ideale baanligging en rijgedrag en voor de rest zijn die dingen ook prima afgewerkt.
Groet.