De omgeving van het station raakt meer en meer aangekleed. Er is nog wel wat werk maar maandag zijn we weer van de partij op de club en dan zal deze bak weer wat verder afgewerkt zijn. Echter zal hij nog niet klaar zijn voor onze opendeurdag van volgende week, maar dat is geen ramp. Er is alvast heel wat voortgang te zien sinds de laatste keer dat de baan aan het publiek werd getoond.
Beetje bij beetje by
AMSAC Ghent, on Flickr
Bij bak 1 wordt er naarstig gewerkt aan de basis van het landschap. Links komt er een tunnelportaal geïnspireerd op dat van Nessonvaux (ik zal de foto's hier nog wel in de map modelspoorinspiratie plaatsen).
Daar waar deze module aansluit met de module met de halte is deze bak al heel wat meer afgewerkt.
Achterin ben ik er voor aan het zorgen dat de rotspartij mooi aansluit met die boven de tunnel van het wegdek. Voorin deed ik reeds net hetzelfde. Wel moet het ballastbed nog verder verweerd worden maar dat kan pas als de ballast helemaal klaar is.
Dit is nog niet het geval omdat de railstaven daar losgeschoten zijn uit de bielsen. Dat wordt volgende week zaterdag wanneer de baan opgezet wordt voor de opendeurdag (waarop iedereen welkom is) in orde gebracht
Bak 1 van basis naar meer afgewerkt by
AMSAC Ghent, on Flickr
Straks nog wat tekst schrijven.