Nieuws:

Nu in MSM 263 TEST: Bar-Bistro-rijtuig L.S.Models | Roco-set met drie NMBS goederenwagens | PIKO NS 652 'Bakkie' | Exact-Train stortwagen Type 1215B0

Hoofdmenu

Roco reeks 80: Inbouwen verlichting

Gestart door evan, 28 oktober 2014, 17:02:25 PM

loebaske

Poging ondernemen om Piko borstwering/reling te monteren op de oude Roco's, toch beter dan die plastieken...

loebaske

Eens de koplampen vervangen, zaten toch in de verpakking...

svvander

Citaat van: 755philippe op 01 december 2016, 23:55:15 PM
Nog even een filmpje

Mvg

755philippe

Het filmje speelt bij mij niet af.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

BR-59

fotoemmer perikelen, vermoed ik. Hier ook niet.

svvander

Het ziet er allemaal zo makkelijk uit als jullie dit doen he.  ;) Ik heb nu niet bepaald 2 linkerhanden, maar dit lijkt me toch niet eenvoudig. (Het boren en plaatsen ok nog, maar het aansluiten op de decoder... dat zie ik zelf niet zitten).
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

loebaske

Dat is nu juist het gemakkelijkste Sven

svvander

Ik heb altijd schrik dat ik het verkeerde draadje op de verkeerde plaats zou vastzetten  :o En dat ik de rest dan ga platsmelten. Ik zou er mij is moeten op toeleggen.

loebaske

svvander

Er is iets heel grondig fout met den PM van die forum... ik krijg geen en ik kan geen PM vesturen... verdorie toch.

bellejt

envelopje gebruiken onder naam en mss onderwerp invullen