Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

stoomtrein Antwerpen - Temse langs lijn 52

Gestart door railtravelmanager, 26 augustus 2014, 15:00:50 PM

railtravelmanager

Foto's volgen ga postvatten in Antwerpen Centraal  :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

railtravelmanager

weet er iemand hoe laat ongeveer die P8 uit Antwerpen Centraal zal vertrekken ?

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Peter

Deze trein rijdt bijna vlak voor mijn deur.
Op deze lijn zijn er ruim voldoende goede fotostandpunten.
Normaal moet ik rond dezelfde tijd met mijn echtgenote over de pontonbrug wandelen (gereserveerde oversteek), maar.....
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

Citaat van: Peter op 26 september 2014, 16:10:58 PM
Deze trein rijdt bijna vlak voor mijn deur.
Op deze lijn zijn er ruim voldoende goede fotostandpunten.
Normaal moet ik rond dezelfde tijd met mijn echtgenote over de pontonbrug wandelen (gereserveerde oversteek), maar.....

Bij mij is het bijna achter mijn tuin ,dat deze trein voorbij zal komen !!!!!!! :) :D :D :D Aangezien dat dit een unieke gebeuren is ,gaan we deze stoomtrein ook wat volgen.
De overweg aan Hemiksem station (achter mijn hoek ) is wél gesloten voor alle verkeer. Omrijden kan wel via de overweg aan de Wolf fabriek.

Rochevalien

http://www.temse.be/index.php/component/content/article/25-home/1155-met-de-stoomtrein-op-4-oktober-van-antwerpen-naar-temse

Naar wat ik vanmiddag vernomen heb ,en wat ook in de link te lezen is ,gaan de stoomritten op 6 oktober NIET DOOR.
Dit zou te maken hebben met een panne aan de stoomlok en ook met de werken aan de overweg te Hemiksem die op 1 oktober starten.
 

Snobby Crash

Klopt geen stoomtrein !
Er is een panne aan de lok en er zal gekeken worden naar een andere dag om deze stoomlok te laten rijden.

Staat officieel op de website www.temse.be

Geert