Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

boke

Ik ben benieuwd welk nummer onze Jan dan besteld heeft! Den 5199? [;)]

Groetjes,

Anarchy

Ai nee, en Vanbiervliet is juist in cong?e. Dan zal ik mogen wachten [V]

tufken

citaat:
Geplaatst door boke

Beperkte reeks, tufken?

groetjes,

Tot de vlgde nummer denk ik
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Jurgen

GVD, GVD, GVD!!!!!
Zit ik hier al zoooo lang te wachten op dieje loc. Komt 'm eindelijk op de markt, moet 'k nog wa langer wachten, want de winkel is in verlof. [:(!]
All?, ja, zal niks anders opzitten zeker. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Ik was aan't denken der zal er eentje content zijn dat hij uitkomt, maar kwist niet meer wie [;)] Nu weer wel natuurlijk [^]

*edit* Al lang geleden dat ik op je site geweest ben Jurgen, even de nieuwigheden doorbladeren

Jurgen

Mja, kben blij, maar ik zal 'm pas hebben als ik terug moet werken. Das erg, anderhalve maand vakantie en er gebeurd niks, noppes, nada. 'k Moet terug gaan werken en dan brengen ze'm op de markt. [}:)]
Das zo typisch h?.

Off-topic: Op de site gebeurd niet zo veel hoor. [;)] 't Is komkommertijd. En het nieuws gedeelte krijgt ook niet veel updates. Maar ik doe mijn best. [:D][;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

boke

Heeft er iemand een verklaring voor het feit dat de opstaptrede aan ??n zijde van de lok niet mooi in het midden onder de deur geplaatst is? En een tweede vraagje: is dit ook bij het grote voorbeeld zo geplaatst? En zo ja: waarom?

groetjes,

Kedeng Kedeng

Ja lap Olaert is ook met verlof tot 15/8 dus moet ook effen wachten [:(]
Maar je kan hem altijd opzij laten zetten.

Anarchy

dgrr57

Hallo,
citaat:
Geplaatst door boke

Heeft er iemand een verklaring voor het feit dat de opstaptrede aan ??n zijde van de lok niet mooi in het midden onder de deur geplaatst is? En een tweede vraagje: is dit ook bij het grote voorbeeld zo geplaatst? En zo ja: waarom?

omdat het zo op schaal 1/1 is.
waarom ? geen idee

foto niet van mij.

ricky56

Omdat de 51 is niet symetrisch. De 51 is een asymetrische lok ! De 2 bogies staan niet aan hetzelfde positie. een van twee is enkele centimeters meer dichtbij alvorens de locomotief, denk ik...

Vriendschappelijk,

Ricky.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door ricky56

Omdat de 51 is niet symetrisch. De 51 is een asymetrische lok ! De 2 bogies staan niet aan hetzelfde positie. een van twee is enkele centimeters meer dichtbij alvorens de locomotief, denk ik...

Inderdaad. Volgens http://www.tassignon.be/tmm/!fiche%2051.pdf is er niet minder dan 390 mm verschil.

tufken

Levering vanaf vlg week:
5166 :
Groene basiskleur met gele strepen. De 5166 is door de N.M.B.S. bewaard als museumlokomotief

Levering gedeeltelijk binnen +- 10 dagen

5106 :

NL : Groene basiskleur met gele strepen. De 5106 heeft tussen 1969 en 1974 de TEE treinen ?Etoile du Nord? en ??le de France getrokken tussen Brussel en Amsterdam.

Ter informatie

groetjes

Patrick

Anarchy

Waah ik word er zot van. Nu nog wachten tot de winkel uit verlof is [:0]
*EDIT* Als iemand binnekort de 5166/5106 heeft als hij uitkomt, wil die dan zo vriendelijk zijn om foto's te plaatsen aub? [;)]

tufken