Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

Kedeng Kedeng

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Zalig da geluid van de 51 [:p]

bij mij laadt da filmpje nie, wa doek verkeerd?

edit: akkoord dat de filmpjes zwaar zijn, maar da duurt toch geen 2uur om die te laden ee

doomslu

De filmpjes zijn vrij zwaar (17 en 14 Mb). Ook met een snelle verbinding duurt het even voor ze geladen zijn.

Maar wel mooi !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Nu kan 'k echt nie meer wachten. Wanneer komt de 5166? Hebben ze daar nog mensen nodig voor de productie? Kwestie van't een beetje sneller te doen gaan. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

WAAAAW man wat is dit mooi zeg, zo een zalig geluid,ik ben verkocht,ik ben verkocht!!![:p][:p]

svvander

Inderdaad knap! Al vind ik persoonlijk, dat de loc vanuit stilstand nogal hevig optrok in het eerste filmpje... maar dat zal wel kunnen afgesteld worden.
En het derde licht dat niet werkt, maar daar zal ook wel een handig trukje voor bestaan zekerst?
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

ERVIN

Haa de svvander laat ook nog eens iets van zich horen.
En kan je al eens een 51er op je baan laten rijden ondertussen??[;)]

svvander

Nope, nog iets te vroeg... maar het komt nog zenne.
Vanavond ga ik proberen van nog een stuk af te krijgen en van 't weekend zou ik, met een beetje geluk weliswaar, mijn planken kunnen bevistegen op de onderstellen (of ramen of hoe je het ook wilt noemen).
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Nonkelronnie

ik zie dus nog altijd geen filmpjes ee, paginas staan al sinds vanmorgen te laden (niet dak verwachtte dat er na een half uur nog iets op zou verschijnen, gewoon pro forma)

wat doe ik verkeerd?

D_Loc

Het geluid klinkt inderdaad niet verkeerd. Lekker levendig door de extra bij geluiden. Ik was toch al van plan voor de soundversie te gaan en nu ben ik zeker overtuigd! Als ik de foto's bekijk past hij prima tussen de andere diesels.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

GeM

maaachtig mooie sound! bel, compressor, horn, ...
Spijtig van die felle frontlichten, daar gaan we aan knutselen als de mijne binnen zijn.

@Nonkelronnie: de filmpjes laden bij mij in ong. 30 seconden, er zal toch wat loos zijn met uw verbinding vermoed ik? Ik wil ze anders met m'n beste acteerprestatie altijd komen voorspelen bij u, ge moet me dan wel vertrouwen op mijn dieselmotor-imitatie[:D]

@55erke: thanks voor de filmkes!
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Anarchy

Nonkelronnie,

Welke webbrowser gebruik je? Indien je Firefox gebruikt, hiermee werkt het niet. Probeer Internet Explorer daarmee gaan de filmpjes wel

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Nonkelronnie,

Welke webbrowser gebruik je? Indien je Firefox gebruikt, hiermee werkt het niet. Probeer Internet Explorer daarmee gaan de filmpjes wel

god bless Firefox, behalve hier in dit geval dan
bedankt voor de hulp, kan loccollector daar iets aan veranderen?

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Nonkelronnie,

god bless Firefox, behalve hier in dit geval dan
bedankt voor de hulp, kan loccollector daar iets aan veranderen?

In principe wel, maar of hij weet hoe het moet da weet ik niet.
Geen dank [:)]

55erke

[/quote]

In principe wel, maar of hij weet hoe het moet da weet ik niet.
Geen dank [:)]
[/quote]

Ik weet dat niet nee. Ik ben al blij als ik een filmpje op internet gezet krijg en dat het marcheert (voor de meeste dan tog)[:I]

Ik heb mijn 51er zijn ruitenwissertjes en andere kleine losse onderdeeltjes gegeven. Langs 1 heb ek slangen en imitatiekopeling gezet langs de andere kant kortkoppeling.  De normschachtjes hebben nu trouwens wel een veertje.
Nu ik hem nog eens een paar treinen over mijn modelbaan heb laten slepen en wat rangeeren tussen de andere diesels is het voor mij tog wel degelijk een echte 51er. Van deze aankoop ga ek zeker geen spijt hebben want het is tog echt ne prachtlok
Hier 5183 met ruitenwissers[;)]: