Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

rgp

Raf,

Het is niet omdat we over sommige dingen een verschillende mening hebben, dat we allen geen mensen zijn en blijven.  Ik wens je oprecht veel sterkte in deze moeilijke periode.

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

raf

ach Roland als we allemaal dezelfde menig over zaken zouden hebben zou de wereld er maar triestig bij liggen mijn gedacht.
juist het verschil in mening geeft dat er soms toch zaken gedaan worden die langs een andere weg ook opgelost geraken
het is misschien niet de gemakkelijkste of de meest logische weg maar het is een weg en we beleven er toch plezier aan en dat is het voornaamste

nu hoofdpijn en deze morgen reeds om 4 uur wakker probeer zo maar eens iets te verwerken
door op 1 dag een living eetkamer en keuken te behangen los je het gepieker niet op
vooral omdat het zulke lieve mensen zijn die ook voor anderen steeds klaar staan en zo vol verwachting waren doordat eerst joyce bevallen was
ze waren er helemaal gek van toen ze de kleine zagen .en dan zelf dit mee maken
vandaag club lid op bezoek en zijn mal onder handen genomen omdat hij de boeg niet mooi vond
morgen kan ik deze dan in model schuren met de band schuur machine en dan gips er overheen en glad schuren
dan kan er epoxy overheen en glasdoek en kan het een mal worden om een romp van een binnen schip uit te trekken
dus de enige oplossing om wat mijn gedachten te verzetten is werken LOL
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

deju toch
was spanten aan het uitfrezen voor een boot en opeens knal de proxxon is uit elkaar gespat
alle stroom weg en dus nu ja einde verhaal van die machine
heel de electronica hemelen en de motor zal wel de oorzaak geweest zijn
nu kijken om een betere spindel want 1 jaar maar doen met zo een proxxon machine is nu ook niet je welste
dus opzoek naar iets groter en steviger 
ik heb nog een motor liggen die er in past maar de as is te dun (3 mm) en hij moet 4 mm zijn dan zou het tandwiel kunnen passen en zou ik alsnog wachtende op de nieuwe spindel verder kunnen doen
iemand een idee om die as 1 mm  dikker te maken met een klem passing
gr raf

raf

stepcraft gebeld en ze gaan zien aan de foto's of het garantie is of niet .ik wil de machine niet opsturen want als het dan geen garantie is ben ik nog eens 20 euro extra kwijt

en de ellende duurt verder dus vandaag een kavan pomp opgebrand .dit is de tweede in 10 jaar dus niet te klagen daar over en gelukkig een reserve op voorraad .
de rubber van vosschemie wil niet uitharden dus das ook een probleempke want ik wilde die als een huid over de orka gaan aan brengen
dan voelt hij niet zo polyesterhars achtig aan
maar weer verder met klooien zekers dan gebeurt er tenminste wat

evan

Allez lap... een barst in m'n rechtervoet  :-\

Eindelijk goed weer en kon ik m'n tuin afwerken 8)  Het zal tuinieren worden op schaal HO  ???

Greetz
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Voor een spontane breuk ben je nog wat jong - wat heb je uitgespookt, Evan ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

evan

Slecht neergekomen na een sprong.  Ik had niet de stevige schoenen aan die ik gewoon was. 

Eigen fout en dus les geleerd :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

raf

10 kleine chikes en toen waren er nog maar negen meer over
vandaag een zware beslissing moeten nemen
een van onze chikes heeft hart falen en de geleende tijd die we hadden is op
de medicatie die we normaal op 1 dag mogen geven hebben we er reeds door gedraaid
als die uitgewerkt is lopen haar longen vol water en begint ze te verdrinken
de geleende tijd is de tijd die ze tegenover een ander chike (jero)van een vriendin die het zelfde heeft gehad
na de diagnose heeft die maar 3 dagen niet meer geleefd en ons luna nog maanden
om 14.00 uur komt de dieren arts het nodige doen en ja ik ben er kapot van al hebben we er nog anderen
zelfs de hondjes weten dat het goed fout zit met luna want ze komen likjes geven en langs haar liggen en zo bedenkelijk kijken
van hé baasjes das hier ni juist hé
ik zeg altijd als je iets wil hebben dat je overleefd pak dan een steen
maar daar krijg je zo weinig warmte van terug hé
gr raf

Houdini

raf

ja bedankt we tellen af tot de da er gaat zijn
we vinden het beter dat het hier thuis gebeurt dan dat wij naar ginder moeten gaan wat nog eens extra stress mee brengt voor haar
dafalghan gepakt voor de koppijn die gaat komen alweer
gr raf

raf

13.05 en een vriendje verloren
in mijn armen stilletjes ingeslapen en haar zo voelen weg zakken
nu crematie regelen en dergelijke maar we kunnen van daag nog komen
als je ze als pup gaat halen ben je blij maar als je ze moet afgeven intriest
eigenlijk hebben we met haar nooit enig probleem gehad met wat dan ook
het was gewoon een lieve hond waar alles goed voor was
de zee vond ze de max want daar kon ze lekker tegen blaffen al vond ze water maar niks
al bleef ze wel stilletjes staan tijdens een wasbeurt want daar kon ze wel van genieten
nu desondanks nog hoofd pijn en ik ga zeker nie goe slapen want ik mis mijn knuffel beest

gr raf

Johnnytrein

Sterkte met dit verlies
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

marctje

Veel sterkte toe gewenst. Er zijn mensen die zeggen: het is maar een hond, maar deze beseffen niet wat een hond aan gevoelens en emotie meebrengt. Ook wij hebben, nu reeds drie jaar geleden, ons Targa, Tibtaanse Terriër, moeten afgeven na 16,5 jaar bij ons te zijn en dat doet pijn. Onze tweede hond, Cocker Spaniël 14 jaar, loopt hier nog rond maar heeft medicatie nodig om bv. de trap te kunnen doen, maar ja dat heb je ervoor over.

marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

modelbouwpatrick

He snelle sterkte hebben ook meegemaakt 14 jaar is niet niks .
Volgend week meer tijd spring dan wel eens binnen