Nieuws:

Nu in MSM 266 TEST: Fleischmann Vectron SBB | Vergelijkende test ROCO 2869 en PIKO 2870 | Minitrix sporen met betonnen dwarsliggers | Roco NS 1200 | Exact Train Villach

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

Koen

Nooit te oud om te leren

Koen

Op vraag van een Franse leverancier, geef ik nog even een update en een overzicht van de baan. Tot mijn grote verwondering volgt hij de baan ook op ons forum.

Groetjes,
Koen

by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren

Peter

SUPER, SUPER en nog eens Super
Koen je maakt er een prachtige baan van
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Bedankt Peter. We proberen er iets van te maken hé.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Dat wordt echt impressionant!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Bedankt Luc.
Wanneer de achtergronden voorzien worden van foto's, gaat dit pas echt een groot verschil geven want nu heb je geen diepte in de baan.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michiel

Grandioos! Wat indrukwekkend. Ik ben even twee jaar uit de running, en BAM! Wat een geweldige vorderingen. Wat een BAAN!  8) 
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Bedankt Michiel. Het vreemde is dat je dit zelf niet ziet. Je ziet alleen maar de onvolkomenheden ::) . Persoonlijk vind ik het maar een gewone, eenvoudige baan.
Er is nog heel wat werk aan. Het hoofdtraject moet ook nog van een 1500V typisch Franse bovenleiding voorzien worden (dat wordt nog een hele klus aangezien ik van geëtste platen een mast moet bricoleren). Het is trouwens die leverancier die achter een update vroeg op het forum.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michiel

En zo ben je: bescheiden. Maar man, wat mag je trots zijn op wat je ondertussen hebt bereikt en gebouwd. Ik snap dat je een eenvoudige modelbaan ziet, met alles wat nog niet goed zit. Maar ten eerste, de eenvoud van dit concept is zo ijzersterk uitgevoerd. En ten tweede, een modelbaan is als een schilderij, het is nooit AF, je kan blijven retoucheren. En zolang je er plezier in hebt, en dat je uitdagingen vindt om het nog beter/mooier/completer/echter te maken, is het goed. Maar waauw, Koen, nogmaals, je mag trots zijn op jezelf. Mijn bewondering heb je alvast!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Bedankt voor de mooie woorden. Plezier beleef ik er zeker aan. Het doel van deze baan is vooral technieken te leren en inzichten te krijgen. We proberen er iets moois van te maken en eigenlijk heb je gelijk: Een baan is nooit af.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren