Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

dat valt mee luc met dat gewicht

eerst de voet en dan de machine en dit met een takel dus heffen hoeft niet gewoon boven als ze hoog genoeg is een paar balken over het gat leggen
daarna een pallet en ze daar op laten zakken.
dan kan ik met een palletwagen ze verder naar haar plaats rijden en dan met 3 man ze op haar plaats zetten.

gaat goe komen maar eerst een bak laten maken waar ze in komt te staan zodat als ik olie knoei dit niet in de slaapkamer uit komt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Dat hoeft toch niet als het in de slaapkamer komt loopt alles gesmeerd. ::)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

komt nie goe met die blonde van mijn
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

De infrarood besturing (via een pocket afstandsbediening) van de licht central op zolder is ontwikkeld, getest en goed bevonden.
Nu nog een  AT328 µC chip programmeren,  en dan op zolder de huidige vervangen door de nieuwe met de nieuwe software er in.   Dan nog 3 draadjes omleggen en klaar.

Wel heb ik het geluid moeten opofferen, maar anderzijds werden die piepjes flink irriterend na een poosje en het klikken van de relais is genoeg geluidssignaal :-)

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Project van Java al eventjes klaar, maar daarnet toen ik het aan mama even demonstreerde nog een foutje gezien, moet nog ietsje robuuster gemaakt worden. Gelukkig was het reeds een tijdje op voorhand klaar en heb ik nu gelukkig nog anderhalve dag om dat in orde te brengen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

msm gehaald en dan met de madam winkelen
ook de pikeur terug gebracht en op 1 uurtje was heel de sokkel van de frees er uit gepikeerd
nu nog de rommel opruimen en dan is dat ook weer gedaan

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Bericht gekregen dat "pakje" op de post is gedaan gisteren, Heljan spoor O model is dus onderweg naar hier (das de laatste voor dit jaar) vijf is een schoon getal. Dus in blijde verwachting als het ware.
Den Eric.

Rangeerduivel

Citaat van: bollen neus op 07 december 2014, 12:00:37 PM
Bericht gekregen dat "pakje" op de post is gedaan gisteren, Heljan spoor O model is dus onderweg naar hier (das de laatste voor dit jaar) vijf is een schoon getal. Dus in blijde verwachting als het ware.
Den Eric.

Op het nieuws gehoord dat de post ook vandaag pakjes bestelt,
dan heb je het straks!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

;)

bollen neus

Rudy moet je teleurstellen, pakje komt van iets verder dan van Belziek hoor, hier ga je zo geen modellen kunnen kopen (alé der zijn er genoeg hier maar...............) Dus voor in de loop van deze week is al lang goed voor mij.
Den Eric.

Havoc

Eindelijk eens een kamer in orde gekregen: alles anders geschikt dat er meer plaats bruikbaar is, rekken geplaatst, spotjes op rail opgehangen, rails aan de muur voor een poster of zo en eens goed gedweild. Dat laatste was precies nodig...

Nu nog een tafel en stoel, pc aansluiting en ik kan eindelijk mijn plannen lezen zonder iedere keer 2 verdiepingen naar boven te moeten gaan. Ook een stuk prettiger om wat muziek te spelen.

Volgende kamer is het atelier.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Eindelijk, alle wisselmotoren hangen onder mijn "baan".
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SirGresley

Woensdag kreeg ik een telefoontje van ComposAir (HQ luchtmacht) omdat die had gezien dat ik verrekijkers in stock had.
Waarom vroeg ik?
Zodat de F-16 piloten de gekleurde vlaggen op de grond kunnen zien in buitenlandse opdracht!!!
Hoe kunt ge in hemelsnaam al vliegend in een F-16 een verrekijker vasthouden??  :P
De piloten moesten er zelf mee lachen! 8)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

raf

ha das best mogelijk want dan kunnen ze die enorme Pégard freesbank gebruiken daar in de walen om daarmee een piepklein statief te frezen welk op de rand van de cockpit kan gemonteerd worden 
en dan heeft dien piloot zijn handen niet nodig maar kan die zijn twee handen aan zijn stuur houden
oeps een F16 heeft een joystick en das niet te doen me twee handen
allee dan heeft hij nog een hand om iets anders te doen dan
als dien statief natuurlijk voor eind juni klaar geraakt want daar moet zeker nog eerst de regering voor vallen voor die gemaakt mogen worden + de reserve onderdelen

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Fastfly

Binnenkort mag deze weer veel rondjes gaan maken op mijn baan:






want deze:




wordt vanaf 01/01/2015 deze:




:) ;D 8)

Chrisrail

#1844
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }