Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

ward

De aankoopcompromis getekend van ons huis.. Eindelijk :)
Voornaamste ervan is dat er een ruime zolder aanwezig is, die op termijn plaats zal bieden voor een mooie baan!

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OlivierV

Leuke Italiaanse TV-serie ontdekt: "1992". Begon daarnet na De Ideale Wereld op Canvas, ben dan maar beginnen verder kijken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbouwpatrick

Vandaag update naar AnyRail6 binnen gekregen nu ook 3D weergave.
Effe getest ziet er goed uit juist de zoom functie nog vinden in 3D
Voor de rest even handig als versie 5

OlivierV

Dat ik gisteren goed gestudeerd heb, zodoende moet ik vandaag minder doen, wat ook maar best is want het was gisterenavond Schellebelle Potjesmarkt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Ik weet niet wat men dag zal zijn morgen op het ICC in  Gent is het de moeite of thuis blijven???
Iemand info over de beurs al dan niet niet in Gent....
over andere plaatsen want dit is niet enkel in Gent !!!


OlivierV

#2721
Citaat van: loebaske op 28 mei 2016, 14:33:17 PM
Ik weet niet wat men dag zal zijn morgen op het ICC in  Gent is het de moeite of thuis blijven???
Iemand info over de beurs al dan niet niet in Gent....
over andere plaatsen want dit is niet enkel in Gent !!!
Die beurzen in Malle van dezelfde organisator zijn 't schijnt wel de moeite, ben daar nog niet geweest (is daar waar die 80 en die 26.102 voor de deur staat). Vorig jaar was het in het ICC de eerste keer. Ik heb geen idee wat het nu zal geven.

Wij staan er morgen als club met onze modulebaan in opbouw, ik zal hier wel iets schrijven vanaf mijn studeertafeltje.  ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 28 mei 2016, 16:17:03 PM
Citaat van: loebaske op 28 mei 2016, 14:33:17 PM
Ik weet niet wat men dag zal zijn morgen op het ICC in  Gent is het de moeite of thuis blijven???
Iemand info over de beurs al dan niet niet in Gent....
over andere plaatsen want dit is niet enkel in Gent !!!
Die beurzen in Malle van dezelfde organisator zijn 't schijnt wel de moeite, ben daar nog niet geweest (is daar waar die 80 en die 26.102 voor de deur staat). Vorig jaar was het in het ICC de eerste keer. Ik heb geen idee wat het nu zal geven.

Ik vond dat er in Malle veel rommel stond.
Maar als je op zoek bent naar "vintage", dan is zo'n beurs een walhalla waar je naartoe moet gaan.

Toen ik naar Malle geweest ben stond Olaerts er en Marnan. Er stonden nog wel handelaren, maar geen idee dewelke. Ik dacht ook 1 van de Duitse handelaars die in Genk tijdens Euromodelbouw aanwezig was.

Ik ben er dus 1 keer geweest en ik vind de ruilbeurs in Woluwe dan toch net iets interessanter, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

BC911

Malle vond ik ok. Antwerpen daarentegen absoluut teleurstellend. Daarom dat ik ook nog twijfel om naar Gent te gaan. Er is namelijk ook Merksem en Hoeselt, en daar weet ik wat ik mag verwachten ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

stoomlokje


Ik vond de beurs in Malle zeker de moeite. ;D
Spijtig dat  er dit jaar geen beurs is , :'( :'( :-[ >:( >:(
Hopelijk volgend jaar terug ? :o :o

BC911

Uiteindelijk is het voor mij een ritje Edingen geworden  ;). Leuk eventje, was er redelijk rustig waardoor babbeltjes met standhouders en eigenaars van baantjes zich aanboden.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

doomslu

Het was eigenlijk gisteren...
Leuke uitstap met de mannen van 'Belux'.



Het is geen 'Desiro', maar het comfort was vergelijkbaar.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Citaat van: doomslu op 29 mei 2016, 22:05:16 PMHet is geen 'Desiro', maar het comfort was vergelijkbaar.  ;D

;D  ;D  ;D

Wat mijn dag maakte: volop modelbouw op ons forum  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Citaat van: Gerolf op 30 mei 2016, 00:51:40 AM
Wat mijn dag maakte: volop modelbouw op ons forum  8)
+1 !

Het weer zat ons mee, denk ik.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)