Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

de loco is eindelijk droog
amaj als de groene verf ook zoveel tijd gaat nodig hebben dan komt da nie goe
normaal zou er vooraan daar waar de rooster zit nog een streepje geel overheen mogen maar dan is het weer zolang wachten
dus ik denk dat ik eerst alles afplak en dan het groen ga spuiten
is de gele streep vooraan dan niet goed dan plak ik alleen het groen daar terug af en spuit er nog een streepje geel overheen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#1921
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 29 december 2014, 10:15:09 AM

die van mij is wel een beetje onnozel soms, maar ontsnappen zal ze zo snel nog niet

je zal maar een baas hebben die Olivier Vleminckx heet(met ckx) om een beetje onnozel en gek (enkel met k) te worden !

Groeten Peter ;)

dani

Ik had me de hele week verlof genomen, om de feestdagen wat te overbruggen...
Tot zondag was mijn dochter hier, en toen ze vertrok besefte ik dat de druk even van de ketel was, even een hele week geen werk, tijd voor mezelf :-)

Gevolg: maandag lang uitgeslapen, en dan vlak daarop serieus (maar dan serieus) gecrasht !!
Het was alsof ik nergens zin in had, was lui, moe, en had er even geen zin meer in.
Alle plannen die ik had, alle werken die ik ging doen aan de treinbaan :  NIKS van in huis gekomen.


Vandaag heb ik me dan toch maar herpakt, en om het jaar in schoonheid uit te wuiven heb ik nog 2 lokjes besteld.  Hopelijk zijn die vrijdag of maandag dan hier.


Wat maakte dan mijn dag ?   Wel, dat ik ondanks de "crash" toch even op adem ben kunnen komen, dat ik wat heb kunnen bijslapen, en nu weer wat energie heb om 2015 te starten.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Bolje

Citaat van: dani op 31 december 2014, 13:02:33 PM
Vandaag heb ik me dan toch maar herpakt, en om het jaar in schoonheid uit te wuiven heb ik nog 2 lokjes besteld.
euhhh  :o :o
Van herpakken gesproken!
Velen onder ons zouden dit ook graag doen, zo herpakken. ;)
Ik kan begrijpen dat de fut er soms uit is. En als dan niets 'moet' maar eens 'mag', dan gaan de riemen er wel eens af.
Maar het is je gegund! Van harte!
Vele groeten,
Ronald

Havoc

Bij mij komt de crash meestal na de bestelling, als ik merk dat ik niets heb om dat te laten rijden....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Daar kAn je toch wat aan doen ?
Klein testbaantje
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Niet echt, is al een draadje over (ergens).
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Fastfly

Zag daarnet (zo'n 10 minuutjes geleden)  de Benelux richting Antwerpen-Brussel voorbijsnellen met een wit-grijze Traxx ervoor gespannen.  Het maakt altijd mijn dag als ik bij ons op de lijn een (althans voor mij toch) nieuwe combinatie zij voorbij komen  :D


Catje

Eergisteren een nieuwe loc laten reserveren bij marklin center Kuijpers in Utrecht,
Vandaag via de mail de bevestiging gekregen dat er een model voor mij is gereserveerd.

Het is een locomotief van Marklin 36622 - NS Elektrische locomotief BR 186 009.
Gezien het mij niet lukt om de foto's te plaatsen, hier een link:
http://modeltreinstore.nl/marklin-36622-ns-elektrische-locomotief-br-186-009/
Deze loc zal nog moeten gaan geleverd worden aan de vakhandel.


Groeten,
Willy


doomslu

Wat is er zo moeilijk aan het plaatsen van een foto?

Ik ben op jouw link gaan kijken. Als ik op de foto klikte kwam er een pop-up scherm met een mooie grote foto.
Als je dan rechtsklikt op die foto kan je in het menuutje 'Copy image URL' kiezen, want dat is wat we nodig hebben: de URL van de foto.

Daarna op het forum in jouw bericht klikken op het meest linkse icoontje ('Voeg afbeelding toe', onder de B).
Dan komen de IMG-tags automatisch in het bericht en de cursor staat op de correcte plaats, namelijk tussen de haakjes ][.
Dan volstaat het om de URL te plaatsen (Ctrl V bvb).

En ziedaar:

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Catje

Mooi Luc,
bedankt voor de duidelijke uitleg.

Ben niet zo technisch op pc gebied vandaar.

Groet,
Willy


doomslu

Graag gedaan, Willy.
Als je het door hebt is het niet moeilijk.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Aaaah, de geur van een verse MSM... :P

loebaske

yeaaah, heb men voorraad aangevuld, kan weer uit de voeten... ;) ;) ;)