Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Nieuwe kamer bouwen voor de treintjes,zo goed als af

Gestart door bartv, 28 juni 2013, 23:29:53 PM

OlivierV

Mag ik je aanraden de foto's iets groter up te loaden, want op deze manier is er niet zo heel veel te zien, de meeste mensen hun resolutie is minstens 1280*1024, daar kan gerust een mooie 800*600 foto op getoond worden.

Dank voor uw begrip,

Gegroet,
Olivier

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bartv

zal ze dan eens opnieuw moeten trekken,heb alleen maar de aangepaste foto's.Merci voor de tip



bartv


bartv


bartv


bartv


bartv

Hier zou ik mijn tafel maken in een u vorm en met een paar verdiepen,maar ik zoek nog een beetje ideeen.Dus alles is welkom.Zal dan nog eens proberen de maten erop te zetten.Mijn bedoeling is om een soort haven te bouwen voor containers,een tussenstuk,en dan nog Bonn.




doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bartv

Ik ben bezig een plan aan het maken voor mijn tafel,maar ik zit met een probleem.Ik zou mijn tafel willen doortrekken in het midden van links naar rechts,maar dan kan je infeite niet meer door of je moet dan onder de tafel kruipen.Ik wil maar de helft van deze kamer gebruiken voor de baan en de rest is voorzien van de bouw van huisjes en opslagplaats.(dus de treinen moeten in de hoek komen).Ik zou iets willen maken met een plank(of brug) die je kan wegnemen zodat je passeren en dan terug plaatsen.Iets van 60cm.Is dit mogelijk met c-rails of bestaat er daar iets voor.Voor nu is dat geen probleem eronder kruipen maar ik denk al aan later he  :D  .Dus iedeen of tips zijn welkom :idea: :idea: :idea: :idea:
Bewerk bericht

Gerolf

Citaat van: bartv op 05 november 2014, 18:07:29 PMIk zou iets willen maken met een plank(of brug) die je kan wegnemen zodat je passeren en dan terug plaatsen.

Dat zou ik proberen te vermijden. Uit ervaring  ::)  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bartv

De kamer is zo goed als af.Gewoon nog wat details.We kunnen eindelijk beginnen bouwen aan de baan  B) B) B)


Michiel

Heel netjes! Mooie ruimte voor een baan. Ik vraag me wel af hoe je rechts achter gaat geraken. Is er een luik of zo?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michael

Bart dat is een mooie ruimte geworden, maar inderdaad rechts in de hoek dat gaat toch lastig worden om daar bij te kunnen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Wat gaten maken in de plaat, voor "inspectieluiken" - bereikbaar langs onder dus  ;)

Mooie ruimte, inderdaad  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Alles ziet er goed gelaakt uit maar volgens mij heb je over de verdeling van de ruimte niet goed nagedacht. Dat stuk links lijkt mij nogal smal en de rest nogal breed.

Hou er rekening mee dat je nu nog fit bent maar dat blijft niet zo...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan