Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Ebay

Gestart door Jurgen, 03 februari 2006, 12:51:24 PM

Jurgen

Wel Johnny, ik denk dat je ondertussen al wel zal weten wat ik bedoel.
Ikzelf ben op die I11 wagens een hele week de hoogste bieder geweest. Er heeft een hele week niemand een bod gedaan behalve ik dus. En dan 3 seconden voor het einde van de veiling waren daar ineens 3, 4 of 5 biedingen gedaan.

Moesten er nu wel biedingen gedaan worden tijdens zo'n veiling en je hebt via zo'n programma een te laag bod gedaan, gebeurd er gewoon niets.

Enfin, ik trek er mij niets van aan hoor, maar het is wel spijtig dat ik de wagens niet heb. Langs de andere kant weet ik wel weer dat mijn andere I11'en toch al in waarde gestegen zijn. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tufken

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Inderdaad, nog wat meer betalen voor een programma dat ge bij ebay via autobod gratis kan doen. Man man waar ben je mee bezig Tufken. Tja ik heb het altijd geweten rijke mensen zoals Tufken doen rare dinges [:D]. Johnny



Met dit bod ben je goedkoper af.
Je biedt niet mee, met het EBay bod wordt er altijd bij geboden.
Met het sniper programma bepaal je zelf hoeveel je max wil geven.
Dit maximum bod wordt gedaan tijdens de laatste 10 seconden.
Het kan zijn dat je dit product hebt aan de helft of 3/4 van uw maximumprijs omdat de prijs daarvoor niet wordt opgedreven.
Je biedt maar 1 maal.
Als het bod reeds over uw max bod is wordt je verwittigd door dit program.

Je kan er alleen maar mee winnen.

Dus Johnny, ik doe niet raar maar kan er alleen maar centen mee winnnen.
En zo kan je rijker worden.  LOL


[:D][8D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

Voor zij die het model zochten (en diep in hun geldbuidel willen tasten [:D])

Reeks 5517
Ik meen te herinneren dat iemand op het forum hier zocht achter dit model. Dus, bij deze [;)].


EDIT: Hoe moet je die link verwerken in tekst? Staat ergens vermeld in een draadje, ik weet het, maar waar?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

http://cgi.benl.ebay.be/Wagon-insider-Marklin-Train-de-Relevage-A-T-Ronet_W0QQitemZ250025052936QQihZ015QQcategoryZ9079QQrdZ1QQcmdZViewItem

Dit is de HBIS wagen voor de hersporingstrein van Ronet van M?rklin.
Voor de ge?nteresseerden die hun kraan van Kibri willen uitrusten met een bijhorende wagen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Jurgen

http://cgi.benl.ebay.be/Wagon-insider-Marklin-Train-de-Relevage-A-T-Ronet_W0QQitemZ250025052936QQihZ015QQcategoryZ9079QQrdZ1QQcmdZViewItem

Dit is de HBIS wagen voor de hersporingstrein van Ronet van M?rklin.
Voor de ge?nteresseerden die hun kraan van Kibri willen uitrusten met een bijhorende wagen.

Bedankt Jurgen [:)],
Dit ga ik is volgen.

Jurgen

Graag gedaan Kedeng. [;)]
Dit is bij mijn weten de eerste keer dat zo'n wagen op Ebay geplaatst word. Ik kan mij ook vergissen natuurlijk.
Ik heb er hier zelf ook 1 staan, maar ik weet niet meer hoeveel ik hem toen betaald heb. [:I]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Jurgen

http://cgi.benl.ebay.be/Wagon-insider-Marklin-Train-de-Relevage-A-T-Ronet_W0QQitemZ250025052936QQihZ015QQcategoryZ9079QQrdZ1QQcmdZViewItem

Dit is de HBIS wagen voor de hersporingstrein van Ronet van M?rklin.
Voor de ge?nteresseerden die hun kraan van Kibri willen uitrusten met een bijhorende wagen.

Bedankt Jurgen [:)],
Dit ga ik is volgen.


Hij is weg voor 47,39? het werd mij wat te duur [B)]

Jurgen

Dat is inderdaad al een aardig bedrag. Weet er iemand nog hoeveel de wagon oorspronkelijk kostte?

En dan nog een extra vraagje. Wat is er speciaal aan de loc in de volgende link? Hij's weggegaan voor 1600?.

http://cgi.benl.ebay.be/1AWFE01-MARKLIN-DIESEL-LOK-CFL-3063-1-OVP_W0QQitemZ280026466522QQihZ018QQcategoryZ81102QQrdZ1QQcmdZViewItem
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Jurgen

En dan nog een extra vraagje. Wat is er speciaal aan de loc in de volgende link? Hij's weggegaan voor 1600?.

http://cgi.benl.ebay.be/1AWFE01-MARKLIN-DIESEL-LOK-CFL-3063-1-OVP_W0QQitemZ280026466522QQihZ018QQcategoryZ81102QQrdZ1QQcmdZViewItem

Belt hem is op & vraag het [;)]
Zijn telefoonnummer staat er bij.

dieseltje

Wel 't zou ook kunnen dat er niks speciaals mee is, maar dat de koper zich een nulleke mistypt heeft....
Ooit heeft iemand mij zo eens plezier willen doen ,en voor mij op ebay een 59 van Roco gekocht, maar hij had zich bij het bieden ook vergist...  geen mogelijkheid om je bod nog ongedaan te maken na bevestiging...

Benny

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door dieseltje

geen mogelijkheid om je bod nog ongedaan te maken na bevestiging...

Da gaat wel hoor.

Jurgen

Dieseltje, ga een bij de biedingsgeschiedenis kijken. [;)]
Het eerste bod bedraagt daar 1123? en vanaf toen is men alleen maar omhoog gegaan.
Er moet gewoon iets speciaal zijn aan die loc. Dat er 1 iemand zich vergist van getal dat begrijp ik nog. Maar hier zijn 8 biedingen gebeurd met zulke hog bedragen.
Iemand die info kan bezorgen? Ik ben wel benieuwd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eric

heeft er iemand de Koll catalogus.
Daar zou toch de waarde van deze loc moeten instaan denk ik

tufken

citaat:
Geplaatst door eric

heeft er iemand de Koll catalogus.
Daar zou toch de waarde van deze loc moeten instaan denk ik



Hij staat 1.000 ? in Koll's
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

'k Zou hem voor nog geen 100? willen kopen. [xx(]
Maar waarom is hij zoveel waard? Speciale productie ofzo? Een fout op de loc?
Of is er geen speciale reden?



Trouwens, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn andere vraag. Hoeveel kostte de hersporingswagen van M?rklin oorspronkelijk? 20? ofzo? Iemand moet dit toch nog weten?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.