Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Langs het ALbertkanaal

Gestart door niko, 13 juni 2013, 23:36:11 PM

Rangeerduivel

Je kan bvb een biel nemen die je van een flexrail afknipt,heb je meteen 2 gratis gaatjes om buffers in te lijmen... ;)


OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 26 september 2013, 13:31:53 PM
Je kan bvb een biel nemen die je van een flexrail afknipt,heb je meteen 2 gratis gaatjes om buffers in te lijmen... ;)
Men zou eens in het echt moeten gaan kijken of dit daar ook gedaan wordt met een biels, lijkt mij eigenlijk ook nog enigzins logisch.

Buffers worden er zeker niet overal op geplaatst, zeker niet op industrielijntjes, een bufferbalk is naar mijn mening genoeg denk ik.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Snobby Crash

Heb deze avond zo een stootblok geizen in de antwerpse haven.... Neem morgen een foto hiervan...

Geert

niko

Olivier. De bufferbalk gaat gewoon een soort van roer houtje die ik heb liggen zal morgen proberen het af te werken voor ik ga werken. Het is door jou stootblok te zien dat mijn euro viel dat het eens beschreven is geweest in msm, ik was al geruime tijd op zoek naar stootblokken naar B voorbeeld maar vind je niet direct in de handel.

Rangeerduivel; ik dacht dat die hier in de haven zonder buffers waren, vroeger toen ik nog vaak lans de schelde kaaien liep stond er nog een stootblok en dat was er ene zonder buffers (zou eigenlijk een moeten zien of hij er nog staat want hij was toen al in zeer slechte staat en achtereen gaan ze de schelde kaaien vernieuwen).

Geert; is goed dan kan ik hem ook eens bekijken kan je ook laten weten waar hij staat.
mvg Niko

OlivierV

Bedankt, 't kheb nu ineens een idee om mijn bufferbalkje van te maken, nl. een ijsje eten, houtje afspoelen, de rest kan je er zo wel bij denken.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 27 september 2013, 09:41:03 AM
Bedankt, 't kheb nu ineens een idee om mijn bufferbalkje van te maken, nl. een ijsje eten, houtje afspoelen, de rest kan je er zo wel bij denken.

Groet,
Olivier

Olivier,
verkopen ze bij die bakker op 200m van je deur geen ijsjes?
Als je daar naar binnen gaat heb je direkt een stokje... ;D

Gr,Rudy

Of nog even wachten,iets later op het jaar verkopen ze in de Aldi likeurpralines,die zitten in een houten doosje dat hiervoor misschien bruikbaar is. ;)

niko

Bij deze de stootblok (moet nog ik nog op kleur brengen is eerste laag je verdunt hout bruin)







ik heb de roer stokjes uit de Wibra 1 euro voor 150 stuks
mvg Niko