Nieuws:

Nu in MSM 253 PRAKTIJK: Een portaalkraan voor Sophan Industrie * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, deel 6: een lading steenkolen * Zijn oude grasmatten nog bruikbaar? * Een kolenopslag met spooraansluiting, deel 1

Hoofdmenu

LS Models nh 2013 update 101 + Metropolitan

Gestart door eve, 08 mei 2013, 21:19:43 PM

Jurgen

Ok, dan heb ik toch goed gelezen en begrepen.  :)
Ik ga akkoord dat iemand anders ermee moet komen, maar dan zou ik ook het model van die 'iemand anders' kopen en niet dat van LS, tenzij LS ze goedkoper kan leveren dan hun concurrenten. Met de M6 hebben ze ook aangekondigd dat ze goedkoper zouden zijn dan de concurrenten en dat was ook zo, dus dat is iets waar de concurrenten ook nog rekening mee moeten gaan houden.

Ik vrees dus een beetje dat er niemand zich geroepen gaat voelen om met de rangeerlocs te komen.

Werkt B-Models trouwens niet met een andere fabrikant dan LS Models?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

LocoRob

Citaat van: Ludwig op 12 mei 2013, 11:22:29 AM
Ik zit vooral hier op te wachten.
12559 ... NMBS .. E-loc 2753 MUX + B + B,  AC dig
Al een tijdje aangekondigd maar weet er al iemand wanneer de uitlevering plaats vindt ?

Op de site van het spoor kan je de prijslijst van 2013 van LS-M. vinden, 48 blz lang.
De artikels waarachter een prijs vermeld staat worden volgens mij dit jaar uitgebracht, de anderen zullen voor één van de volgende jaren zijn denk ik.
De 2753 met de twee M6-en zal er volgens mijn theorie dus dit jaar niet bij zijn.

http://www.hetspoor.com/prijslijsten2013/lsm2013winkel.pdf

Greetz,
Robby

doomslu

Citaat van: Jurgen op 12 mei 2013, 20:08:32 PM

Werkt B-Models trouwens niet met een andere fabrikant dan LS Models?
Ja, dat is een andere.

Van Biervliet heeft wel nog twee projecten lopen samen met LS: de duikbril en de reeks 23.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *