Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Rangeerduivel

Vandaag geleverd, kon niet in een gewone (mijn) auto

De Sinaasappelboom, niet de fiets uiteraard! ;D
Morgen komt ook nog een gelijkaardige citroen- en een olijfboom aan,
Dan kan de tuin langs de straatkant

in orde gebracht worden...

;)

ERVIN

Jij zit daar precies wel mooi en rustig te wonen Rudy , mijn vrouwtje laat 1 keer in de maand appelsienen meebrengen rechtstreeks uit Spanje , zo kan je ze hier niet kopen , super lekker , dus laat ons zeker weten hoe ze smaken vanuit Italië.  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: ERVIN op 30 maart 2022, 19:33:39 PM
Jij zit daar precies wel mooi en rustig te wonen Rudy , mijn vrouwtje laat 1 keer in de maand appelsienen meebrengen rechtstreeks uit Spanje , zo kan je ze hier niet kopen , super lekker , dus laat ons zeker weten hoe ze smaken vanuit Italië.  ;)

Maar Erwin toch, hoe kan ik nu vanuit Italie weten hoe Uw vrouwtje smaakt? ;D ;D ;D

;)

Of heb ik iets verkeerd begrepen misschien? ::) ;D


gardevil

Voor die 95€ kon ik hem niet laten staan. Eerste test is bezig nu.

printer by Gardevil _, on Flickr
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michael



Nu toch maar aangeschaft om ook met alclad verf te kunnen spuiten. En andere oplosmiddel houdende verf natuurlijk.

Fot afkomstig van de site van Airbruhs service Almere.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

allee ja , nieuw ....  een tweedehands.

Voor uitstapjes met de honden zodat we ook eens "iets verder" van huis kunnen wandelen zonder telkens de auto te moeten nemen.
In het fietskarretje achter de fiets waren ze heel nerveus en stressy, hierin lijkt het toch beter te gaan !



... en voor de conditie en de lijn   want hij is  (nog)  NIET  elektrisch ondersteund.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 30 maart 2022, 19:33:39 PM
mijn vrouwtje laat 1 keer in de maand appelsienen meebrengen rechtstreeks uit Spanje )
heet uw vrouwtje Fabiola of Paola ?  ;D