Bicyc-LED : tweewielers met LED-verlichting

Gestart door eve, 31 maart 2013, 10:05:56 AM

Metpetergaathetbeter

hij niet maar zijn winkel waarschijnelijk wel !
Groeten Peter ;)

Trouwens zal voor nie direct zijn passeerde laatste minuten voor het sluiten met de gekende gevolgen voor mijn bankrekening ! :P ??? ;)

Groeten Peter ;)

TBCédric

is de winkel groter dan de vorige? en is hij volgende week open of weet je dat niet?

groeten cedric
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

eerste weet ik niet en eigenlijk het tweede ook niet maar vermoed vanaf woensdag toch !

maak tegenwoordig de gewoonte eerst eens te bellen als ik een winkel bezoek om niet voor de gesloten deur staan of wegens  een inventaris ook niet voor de deur te staan, vaak vergeten winkeliers al eens te vergeten te vermelden dat ze op een bepaalde dag gesloten zijn(al is het soms voor inbrekers de zaak ook niet sterk te vergemakkelijken !) Trouwens wegens een onaangekondigde inventaris eens ergens(niet in St-Nikl) voor de deur gestaan en door mijn "spitsvondige diplomatie binnen geraakt (was bang voor burengerucht waarschijnelijk >:( :o ::) ??? ;))

Groeten Peter ;)

SuSke

Volgens de web-site van Tufken was het vandaag de eerste dag opening met aangename openingskortingen.
We hebben dan ook even een tussenstop gemaakt onderweg naar Aalst (zie draadje OVMV) en me toch weer een klein beetje laten gaan.

De winkel is in de garage, waar anders bij tufken en op verdieping boven de garage (maar die was nog niet klaar).
Parkeerplaats genoeg, op den hof en in de straat.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

De officiele opening is volgens zijn website in Mei
Met vriendelijke groeten
Peter

TBCédric

Maar dat wilt toch niet zeggen dat hij ervoor niet open is?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

En morgen is de winkel van Tufken terug open van 10 tot 14u volgens zijn webstek
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.