Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

Martin Welberg

Hopelijk wel Yannick, heb onder m'n schuine kant op zolder alleen een WW en een RGB, voldoet prima...zijn wel 5050 leds met 60 per meter...

vyncky

ik ben benieuwd :p

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Martin Welberg

Zal straks effe plaatjes posten...

Martin Welberg

Oops, dus nog niet, de 10A voeding zei plof  :o ::) :'(

vyncky

Beter dat het nu gebeurd! en niet op On traxs! ;)

Ben benieuwd  :)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Herwig

#530
@ Martin,
Die hedendaagse LED-strips lijken echt wel ideaal voor boven een tentoonstellingsbaan.
Zijn die LED-jes ondertussen zelf feilloos en betrouwbaar?  Ik bedoel: als er iets fouts zou mee gebeuren, kan je dan die strips makkelijk en snel vervangen?  Indien nodig ook tijdens de tentoonstelling?
(we hadden altijd wel een doosje met ouderwetse reserve-spotjes mee, en die hadden we dan meestal niet nodig...)
Ook nog een pluim voor uw recente 0-bouwprestaties.

Martin Welberg

Draai met Nolans Wharf al 2 jaar tentoonstellingen, geen enkel probleem met de verlichting gehad, met 50.000 branduren zullen de strips de baan wel overleven...

Bouwen, bouwen, gebouwtjes bouwen, schiet aardig op..









Dinsdag, woensdag, en het weekend komen er wat hulptroepen...

Herwig

led-strips = 50.000 uur gewaarborgd:  moet voldoende geruststellend voor jullie zijn, en een deugddoend succes toegewenst.

Martin Welberg

Zal wel lukken  ::) hoop ik ...

Effe stug doorbouwen, John vanavond weer fijn mee lopen klooien....






Martin Welberg

Fries en modulefronten klaar voor de spuitcabine, wat wisselbedieningen aangelegd, achterwandplaatjes op maat...





misschien maar eens een keer testrijden dit weekend, paar hutjes afbouwen, achtergrondje doen...........................................bijna klaar... ;D

jesse

Wauw! Echt knap project Martin!!
Kan nie wachten om dit op ontraxxs te zien!! :D

TBCédric

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Dat is wel een zeer mooi geheeltje! Zoals Sergio Herman zou zeggen: Nouw dit is een lekker geheeltje. ;)
Zeer knap gedaan Martin maar wel nog een vraagje: hoe komt het dat je tweede ledstrip wit is en de andere warmwit?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Martin Welberg

wit als in RGB, die kan ook rood of weet ik hoeveel kleurtjes zijn..

Cord

Dat is wel mooi die verlichting , dan kan het links ergens achterin de middag zijn en rechts wordt het al avond.  ;)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Michael

Citaat van: milocomarty op 27 februari 2014, 00:32:50 AM
Fries en modulefronten klaar voor de spuitcabine, wat wisselbedieningen aangelegd, achterwandplaatjes op maat...

misschien maar eens een keer testrijden dit weekend, paar hutjes afbouwen, achtergrondje doen...........................................bijna klaar... ;D

Martin jij houdt wel van een beetje gezonde spanning, bijna klaar zegt hij, ik hoop dat alle verf en lijm donderdag droog is als het op transport gaat.
Succes Martin en 'k zie je op Ontraxs! (op vrijdag)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154