onze banen

Gestart door ysbeer, 14 januari 2006, 16:55:59 PM

thalysken

#495
@ervin

Ik doe zelden dingen zelf(ik ben nog niet zo oud met andere woorden ik denk dat alles tog zou mislukken).

@iedereen

Wat zou je er van vinden als ik eens een schets zou maken van de parking van koen en van het station van 13erke samen(ongeveer).[:D][:D][:D]

rixke rail

#496
citaat:
Geplaatst door thalysken

@ervin
Ik doe zelden dingen zelf(ik ben nog niet zo oud met andere woorden ik denk dat alles tog zou mislukken).



Slechte instelling, beste vriend thalysken, je moet ooit ergens beginnen met zelfbouw, dan beter met zoiets klein.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

thalysken

#497
citaat:
Geplaatst door thalysken



ik denk van m'n baan in juli en augustus te veranderen.

groeten,
thijs


@rixke rail

In die maanden zal ik zeker zelfbouw doen.

thalysken

#498
Hier is de schets:

Als er iets niet duidelijk is dan moet je het maar zeggen.

Kedeng Kedeng

#499
Schoon Thalysken je moet tekenaar worden,
Ik zie dat het Koen zijn baanplan is maar wat is je bedoeling daar nu mee?

thalysken

#500
Ik verveelde me in klas na de laatste proef.
Het is niet helemaal hetzelfde als koen zijn baan.misschien is dit wat duidelijker:

[:p][:p][:p]Mijn honderdste bericht[:p][:p][:p]

Greg

#501
citaat:
Geplaatst door thalysken
[:p][:p][:p]Mijn honderdste bericht[:p][:p][:p]



Proficiat[:)]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Koen

#502
citaat:
@ervin

Ik doe zelden dingen zelf(ik ben nog niet zo oud met andere woorden ik denk dat alles tog zou mislukken).


Thalysken,

Modelbouw is vallen en opstaan. Ik probeer ook maar wat. Ben ik niet tevreden, breek ik het af en begin ik opnieuw (wat nogal regelmatig gebeurt [:o)]). Ik ken nog geen enkele modelbouwer die van bij het begin "perfecte" landschappen bouwt, die de sturingen volledig conform het grote voorbeeld bouwt, ... Mijn excuses voor de "perfecte modelbouwer" maar wat is "perfect", wat is goed [?][?] Alles is relatief. Je moet proberen om iets te cre?ren waar je tevreden mee bent en toch blijven streven naar een hoger niveau. Je moet in die dingen groeien en leren. En wat het belangrijkste is: je moet plezier beleven aan je hobby, het mag geen last worden. Veel stelen met je ogen, veel vragen stellen en hieruit leren. Ik heb zelf een dochter die nu aan het experimenteren is met haar eerste diorama en raar maar waar, wij leren van elkaar want zij bekijkt sommige dingen vanuit een ander standpunt, zij heeft andere idee?n. Dus nooit te oud om te leren [:I]! Oei oei, den ouwe is weer aan het zagen, zie ik sommigen denken [:D] [:I] [;)]. Kort gezegd, ga er voor, experimenteer, probeer dingen uit en laat je niet ontmoedigen door iets dat mislukt [:)] [;)]!!!

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

#503
Dat is schoon gezegd, Koentje ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

#504
citaat:
Geplaatst door Koen

citaat:
@ervin

Ik doe zelden dingen zelf(ik ben nog niet zo oud met andere woorden ik denk dat alles tog zou mislukken).


Kort gezegd, ga er voor, experimenteer, probeer dingen uit en laat je niet ontmoedigen door iets dat mislukt [:)] [;)]!!!

mvg
Koen


Ooit heeft een of andere knappe bol dat mooi samengevat:

"Het succes wordt gemeten aan de hoeveelheid mislukkingen"

en verder telt ook

"Vallen is niets, zolang je maar weer opstaat om verder te gaan"

Proberen, proberen, proberen is het enige devies in onze hobby
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

13erke

#505
Als je mss hier iets aan hebt thalysken, ik zet ze maar op het forum aangezien jij wat problemen hebt met mijn website te openen

doomslu

#506
citaat:
Geplaatst door thalysken

@ervin

Ik doe zelden dingen zelf(ik ben nog niet zo oud met andere woorden ik denk dat alles tog zou mislukken).


Nog iets voor thalysken, en vele anderen : onlangs heb ik een mini-baantje gemaakt (voor de expo in Mechelen) en mijn dochter heeft de beplanting gedaan. Kijk even naar deze foto. Ze is 12. 't Is geen kwestie van leeftijd, maar van proberen en ... nog eens proberen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

#507
WOW Doomslu, dat is mooi, vraad even aan je dochter of ze dat bij ook wil komen doen.[;)]

@Thalysken, je moest eens weten wat en hoeveel ik al terug heb afgebroken, soms ben ik meer aan het afbreken dan aan het bouwen.[:D]

Koen

#508
Bedankt Doomslu [:I]. Je dochter levert prachtig werk [:0]. Heeft ze dat van de vader [?] [;)]?

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

#509
Inderdaad Koen, haar vader is ook een artiest. [:o)][:o)][:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *