Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

5523 als Exclusief model voor de lezers van MSM

Gestart door Binco, 01 maart 2013, 17:18:10 PM

thor

Veel mooiere doos trouwens dan de vorige B-models 55'ers, zouden ze deze apart verkopen, zijn pak steviger dan het "plastiek" waar de vorige modellen in zaten

Je maakt me nu al zelfs benieuwd naar de verpakking ! Die vorige dozen van de 55'en vond ik ook maar niks, nemen te veel plaats in, onhandig in gebruik, kortom onpraktisch. Zou mijn huidige 55'ers ook wel in een andere doos willen zien zitten.....
Naar mijn mening zijn de VBV / LS dozen de meest praktische.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

D_Loc

Vandaag een pakje afgeleverd bij de buren (lees ergens in het flat, namelijk 7 etages en 104 huisnummers lager). Het bleek een grote doos uit België :P met daarin een mooi stevig klein doosje van B-models of te wel hij is binnen  :D
Ik zal hem morgen even goed bekijken en uitproberen want daar ga ik vanavond niet meer aan toe komen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

OlivierV

Citaat van: reeves op 31 december 2013, 15:44:15 PM
Veel mooiere doos trouwens dan de vorige B-models 55'ers, zouden ze deze apart verkopen, zijn pak steviger dan het "plastiek" waar de vorige modellen in zaten

Groeten Tom
Zeker veel beter, op deze manier passen er meer in de kast!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Citaat van: D_Loc op 31 december 2013, 17:28:40 PM
Vandaag een pakje afgeleverd bij de buren (lees ergens in het flat, namelijk 7 etages en 104 huisnummers lager). Het bleek een grote doos uit België :P met daarin een mooi stevig klein doosje van B-models of te wel hij is binnen  :D
Ik zal hem morgen even goed bekijken en uitproberen want daar ga ik vanavond niet meer aan toe komen.

Dirk bedankt voor je bericht, hoop doet leven. Vol verwachting klopt mijn hartje, wanneer komt mijn lok aan????
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

Ik wacht hier ook ongeduldig,
Om de tijd wat te versnellen ga ik morgen naar Rotterdam naar miniworld, kan ik nog wat ideeën opdoen voor mijn baan ;-)
En zoals ik steeds pech heb zal ik dan zelf naar het postkantoor mogen gaan om mijn pakje te gaan afhalen  ;D

Johnnytrein

Helaas pindakaas mijne 5523 doet nu helemaal niks meer, ook op een andere centrale een mobile station meld hij zich niet aan. Jammer maar helaas jammer.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Citaat van: Johnnytrein op 01 januari 2014, 15:12:54 PM
Helaas pindakaas mijne 5523 doet nu helemaal niks meer, ook op een andere centrale een mobile station meld hij zich niet aan. Jammer maar helaas jammer.


Kan wel Johnny, het is een prachtige loc daar niet van maar ik heb ook (kleine probs) maar als die van u helemaal niets meer doet en op allerlei manieren getest is , denk ik dat jij maar één ding kunt doen en dat is retourneren en een briefje bijvoegen met het probleem.
Het kan altijd dat er ééntje tussen zit , de wet van Murphy zeg maar. Leef met je mee .... ;) 
Raar ishet wel,  eerst doet de loc het wel en dan niets meer raaar......
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

krispy

Citaat van: Johnnytrein op 01 januari 2014, 15:12:54 PM
Helaas pindakaas mijne 5523 doet nu helemaal niks meer, ook op een andere centrale een mobile station meld hij zich niet aan. Jammer maar helaas jammer.
Oei das pech,

Ik denk hier aan een probleem met de decoder
???
(heb hetzelfde gehad met men esu class 66)
Decoder stuk waardoor ? In mijn esu zaten draadjes geplet waardoor er waarschijnlijk een kortsluiting was ontstaan, was bovendien zeer slordig intern afgewerkt
De B-model daartegen is intern een juweeltje (de mijne toch )
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

Best niet aankomen en zelfs niet opendoen,dadelijk terugsturen en VBV zo snel mogelijk verwittigen,
per E-mail of nog beter telefonisch...

;)

doomslu

Een mailtje naar B-Models doet wonderen, Johnny.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Inderdaad, ik heb intussen via email contact gehad met VBV en het probleem komt doordat ik wel een CS 1 R heb maar deze niet voorzien was van de laatste update's. Prima service voor een prachtige loc.  ;)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

johnny , alles is dus opgelost en het zou weleens de oplossing kunnen zijn ook voor mij
. Dus mijn MM updaten,  goed gezien en bedankt voor de info ! ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PeterVG


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw