MTD moet verhuizen?

Gestart door Peter, 29 november 2012, 09:43:31 AM

mustang

kerk gaan te bezoeken in een ander land tegen een zeer hoge prijs .

marc goovaerts

Citaat van: mustang op 05 december 2012, 19:50:32 PM
kerk gaan te bezoeken in een ander land tegen een zeer hoge prijs .
Heu, ben ik de enige die dit niet kan volgen ?

Havoc

Neen, maar waarschijnlijk wel de eerste die het toegeeft :D Ik snap het ook niet. Eerst dacht ik een spammer maar met 38 posts lijkt dat heel onwaarschijnlijk. Een copy-paste die misgelopen is?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

Hier in Hemiksem staat anders nog een kerk leeg  :o, HELEMAAL leeg bedoel ik dan .Het kerkfabriek heeft daar in de straat een gelijkvloers appartement gekocht en dat ingewijd als kerk .Dat is dan ook méér dan voldoende voor de 5 man en een paardekop die nog komt. De reden hiervoor is dat de kerk zelf handevol geld kost aan verwarming en onderhoud. Het is gelegen in de Saunierlei ,en dat is vlak achter mijn hoek . ;D ;D ;D
Aan de Vredebaan in Mortsel (hallo Gerolf   ;D ;D ;D) staat ook nog een magazijn te huur en op het bedrijventerrein te Hoboken ook .(vlak bij Integan) De huur van die plekken zal wel niet van de poes zijn en de verwarmingskosten ook,denk ik. Het is altijd wat  :( 

Havoc

Een kerk is een alternatief en die komen ook meer en meer leeg te staan. (*) Maar die zijn niet gebouwd voor meer permanent gebruik. En als ze in een kerkhof liggen (zeldzaam nu) is het helemaal ingewikkeld. Sommige zijn beschermd, ook niet simpel. En de meeste hebben de laatste jaren niet veel onderhoud gezien.

(*) we zouden de "kerk van de klinknagel" als godsdienst kunnen laten erkennen en nog meer subsidie krijgen! :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ToThePoint

Citaat van: Havoc op 06 december 2012, 21:08:56 PM
Een kerk is een alternatief en die komen ook meer en meer leeg te staan. (*) Maar die zijn niet gebouwd voor meer permanent gebruik. En als ze in een kerkhof liggen (zeldzaam nu) is het helemaal ingewikkeld. Sommige zijn beschermd, ook niet simpel. En de meeste hebben de laatste jaren niet veel onderhoud gezien.

(*) we zouden de "kerk van de klinknagel" als godsdienst kunnen laten erkennen en nog meer subsidie krijgen! :D

Ja een kerk met kerkhof. Kunnen de doden des nachts met de treinen spelen. Dan moeten ze zich niet vervelen en laten ze de levende met rust !
Een win-win situatie dus.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bollen neus

Citaat van: mustang op 05 december 2012, 19:50:32 PM
kerk gaan te bezoeken in een ander land tegen een zeer hoge prijs .

En verstaan jullie nu deze uitleg? Ikke wel, is hetzelfde om veel toltaksen te betalen als ge met uwen auto even in Europa wil op reis gaan. ;)