Lijn 154

Gestart door Michael, 11 oktober 2012, 15:16:00 PM

Metpetergaathetbeter

fraaie sfeerbeelden en veel leuker om daar naar te gaan kijken dan waar ze je eerst gingen naar sturen ! ;D

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Mooie foto's van een voor mij vertrouwde omgeving.
Heb helaas vroeger beroepshalve meerdere malen in zulke stofwolken vertoefd! :P

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 20 juni 2014, 22:16:41 PM
Mooie foto's van een voor mij vertrouwde omgeving.
Heb helaas vroeger beroepshalve meerdere malen in zulke stofwolken vertoefd! :P

;)
volgens mij heb jij wel ander stof doen opwaaien !
Groeten Peter ;)

Michael

Citaat van: Michiel op 20 juni 2014, 19:43:21 PM
Vooral de foto's van rond het spoor lijken me erg interessant om inspiratie uit te halen: de tunnel, de dam, de brug, fietspad tussen spoor en Maas, steengroeve, ... Ik vermoed dat je ook een hoop detailfoto's hebt gemaakt van dingen die namaakbaar lijken? Ik ben benieuwd wat er in je project sijpelt van wat je hebt gezien.

Michiel je slaat de spijker op de kop, heel veel detail foto's gemaakt de steengroeve krijgt een prominente plaats op de baan, misschien laat ik het station van Lustin vervallen en blijft alleen het station van Godinne behouden, de spoorbrug over de Maas zal ook worden gerealiseerd. Beide tunnels worden ook gebouwd. Dat is het in hoofdlijn.

Wim ik zal nog op zoek moeten naar een CFL lok, maar dat is zorg voor later, nu al flink wat materiaal aangeschaft voor de scenery.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 juni 2014, 21:52:16 PM
fraaie sfeerbeelden en veel leuker om daar naar te gaan kijken dan waar ze je eerst gingen naar sturen ! ;D

Groeten Peter ;)

Peter het crematorium wil ik nog heel lang uit de buurt blijven. Maar 't was een perfecte dag.
Ik geniet er nog steeds van.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: Rangeerduivel op 20 juni 2014, 22:16:41 PM
Mooie foto's van een voor mij vertrouwde omgeving.
Heb helaas vroeger beroepshalve meerdere malen in zulke stofwolken vertoefd! :P

;)

Rudy, misschien heb jij dan nog wel foto's van wat daarboven gebeurd? Of kan je misschien wat uitleg geven over het proces daarboven?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

dubbeltractie CFL 1800/NMBS 5500 is ook prima, hahaha, met n lekkere ertstrein erachter, jes

mark7758

Zoiets?



of 


Ga zo door en we blijven genieten. :)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

trouwens Mark veel ertswagonnetjes VTG gekocht laatst !  ???

Groeten Peter ;)


Rangeerduivel

Citaat van: Michael op 20 juni 2014, 22:22:17 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 20 juni 2014, 22:16:41 PM
Mooie foto's van een voor mij vertrouwde omgeving.
Heb helaas vroeger beroepshalve meerdere malen in zulke stofwolken vertoefd! :P

;)

Rudy, misschien heb jij dan nog wel foto's van wat daarboven gebeurd? Of kan je misschien wat uitleg geven over het proces daarboven?

Foto's heb ik niet,ik was daar meerdere malen om te werken.
En het 'proces daarboven' bedoel je daarmee de steenwinning op zich?
Die is in iedere steengroeve nagenoeg hetzelfde,
boren en losschieten met springstof,vermalen,zeven en verladen...

;)

mark7758

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juni 2014, 08:19:14 AM
trouwens Mark veel ertswagonnetjes VTG gekocht laatst !  ???

Groeten Peter ;)
Klopt. Denk dat ik er nu eindelijk een stuk of 40 heb.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

#115
Citaat van: mark7758 op 21 juni 2014, 20:03:49 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juni 2014, 08:19:14 AM
trouwens Mark veel ertswagonnetjes VTG gekocht laatst !  ???

Groeten Peter ;)
Klopt. Denk dat ik er nu eindelijk een stuk of 40 heb.

Ik denk 2 Belg.en 1 Luxemburgse treinschakelingen te hebben,enerzijds B/VTG en CAIB's door elkaar zoals in het echt en één Arbed ongeveer een 66tal! Trouwens die laatste van U zijn mooi geweatherd !
Groeten Peter ;)