multiMAUS 10810

Gestart door teige007, 06 mei 2012, 14:04:38 PM

teige007

Beste mensen ik ben hier pas nieuw in dit form, maar dat kom omdat ik ook pas aan een trein ben begonnen en nog wel digitaal.
Mijn naam is hans ben 54 jaar jong en ben begonnen aan een trein omdat ik het vroeger al heel leuk vond.
Dit kort over mij zelf.
Nu mijn probleem, ik heb een fleischmann N beginners set gekocht digitaal, maar die staat in het duits, engels en frans maar bij Rico staat hij in het nederlands en dat zou ik ook graag willen, wat heb ik daar voor nodig en wat moet ik daar voor hebben.
Ik weet het niet, maar weet zeker dat er iemand is die dit wel weet.
Laat het mij aub weten dat ik verder kan met mijn trein.
Geef een mail of een bericht op het form (teigeler01 at hotmail.com

Binco

Welkom op het Forum Hans [;)]

Een beginnersfout die velen maken is je emailadres zomaar op het forum te zetten. Haal het er zo snel mogelijk af, als je je emailadres in je profiel in vult kan iedereen die hier geregistreerd is je ook een mail sturen.

Wat wil je precies van taal veranderen?
De Multimaus als ik het goed begrijp?

Dan moet je eens in de handleiding kijken, en ergens bij [SETTINGS] - [LANGUAGE] kan je dat wel veranderen denk ik.

[:)][;)]

doomslu

email adres wat gecamoufleerd...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

teige007

Bedankt voor de melding, is al te laat heb er ongeveer 30 binnen (e-mail`s)
Wat ik bedoel is, als je een baan van fleischmann N koopt
staat er geen nederlands tussen en ik wil hem in nederlands hebben net als bij Roco, dus dat zal ik denk ik via de pc moeten doen, maar waar haal ik de software vandaan en wat heb ik nodig.
Groetjes hans

adrievans

Volgens mij staat op de multimaus standaard geen nederlands,ik heb de mijne laten vernederlandsen op een roco-dag bij mijn treinenshop.
Misschien dat een dealer je verder kan helpen met de fleischman "maus"
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

teige007

bedankt ga ik ook een keer naar zo een dag