verwijderd

Gestart door n/a, 03 december 2005, 23:07:05 PM

n/a

#90
Nou die 999,- euro is de adviesprijs. In de meeste winkels zal dat ergens rond 900 en 950 worden. In elk geval zal je straks overal een CS kunnen kopen met trafo voor rond de 450 euro en daarmee zit het allemaal ver onder de concurrentie.



janjozef

#91
Dromen zijn bedrog en als ik wakker wordt is M**** er nog. Hoop doet leven davy. en inderdaad het zal altijd ver onder de concurrentie zitten, in kwaliteit.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

#92
Nou ik heb al een CS en ik ben er dik tevreden over.

Jurgen

#93
citaat:
Geplaatst door Anarchy

Nee hoor, diezelfde startsets zonder CS kost(t)en meer dan wat je zegt. Ik heb 3 kwart jaar geleden de startset 29820 aan 585? gekocht (bij VanBiervliet). Dus als je daar nog eens een CS bijrekent komt je wel iets hoger dan 999?.



Dat heeft men mij op een ander forum ook al verteld. Dus ik ben fout. Geen probleem, maar ?999 is toch nog veel hoor.
Ik ga het in ieder geval al niet kopen. Met Duitse locs ben ik niets.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

#94
Jurgen, misschien wachten tot deze sets op ebay door de winkeliers uiteen getrokken worden. Dan heb je misschien een iets goedkoper CS. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

#95
citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Jurgen, misschien wachten tot deze sets op ebay door de winkeliers uiteen getrokken worden. Dan heb je misschien een iets goedkoper CS. Johnny



Daar ga ik nu niet op hopen hoor. Dat is whishfull thinking en dat kan soms gevaarlijk zijn. Meestal word je dan toch alleen maar teleurgesteld.
Trouwens, ik heb voorlopig toch geen plaats om een CS te plaatsen. [V]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#96
Er komt dit jaar in een oplage van 500 exemplaren nog een Nederlandse 1800 uit. De NS 1835 "Enschede" met een mfx decoder. Prijs is 279,- euro.

Dit wordt gedaan door de 9 Nederlandse Marklinshops. Ik rij zelf geen Nederlands maar ik juich het initiatief wel toe.

Jurgen

#97
Is dat een afgeleid model van onze reeks 18 en de Franse BB zoveel (ben het nummer even kwijt [:I])? Of is de Nederlandse reeks 18 van een ander type afgeleid?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#98
Nee het enige verschil zit hem in de assen de Belgische 18 heeft 6 assen de Nederlandse 4 assen. Het past wel in het geheel. Voor Belgie en Frankrijk komt een Tee versie uit.

DelticPower

#99
Hallo Jurgen, de 1800 is de zelfde lok als de ns1600. Alleen wordt de 1800 gebruikt voor de reizigersdienst en jawel de 1600 bij NScargo. Deze is afgeleid, met de nodige veranderingen van een frans Alsthom ontwerp. De BBzoveel. Er zijn verschillende wijzigingen tov de franse versie vanwege het soort trambedrijf dat in Nederland gebruikelijk is. (Korte stukken, veel optrekken).
Groeten van Jan

Kedeng Kedeng

#100
279? voor 500 modellen!!!
En wij Belgen moeten 275? betalen voor 1000 modellen!!!

Brunel

#101
Jawel, maar dit is niet meer dan de zoveelste nummervariant van een technisch verouderd model waarvan M?rklin de afgelopen 20 jaar al een stuk of 10 nummervarianten heeft uitgebracht. Het vorige nummer ligt nog in de winkel. Alleen 279 euro hebben ze nog nooit durven vragen.

Jurgen

#102
citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

279? voor 500 modellen!!!
En wij Belgen moeten 275? betalen voor 1000 modellen!!!



Er heeft mij nog nooit iemand verplicht om een model te kopen aan ?275. Zolang er mensen zijn die wel zoveel uitgeven aan een gewone nummervariant, zullen de prijzen ook zo hoog blijven.
De kopers werken dit soort praktijken dus gewoon in de hand.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kedeng Kedeng

#103
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Zolang er mensen zijn die wel zoveel uitgeven aan een gewone nummervariant, zullen de prijzen ook zo hoog blijven.
De kopers werken dit soort praktijken dus gewoon in de hand.

Zo heb ik het nog niet bekeken,
En als we dat niet doen? gaan ze faiet [:I]

n/a

#104
citaat:
Geplaatst door Brunel

Jawel, maar dit is niet meer dan de zoveelste nummervariant van een technisch verouderd model waarvan M?rklin de afgelopen 20 jaar al een stuk of 10 nummervarianten heeft uitgebracht. Het vorige nummer ligt nog in de winkel. Alleen 279 euro hebben ze nog nooit durven vragen.



Nou Brunel weet jij al hoe deze uitvoering er al uit gaat zien? En wat is verouderd. Dat het model geen cardan aandrijving heeft. Dat is niet zaligmakend. Bovendien zijn draaistel aandrijvingen van Marklin qua power vaak veel sterker dan andere wel cardan modellen van Marklin. Dat de motor meer geluid maakt velen vinden dat prachtig. Dus jouw mening is niet de enige. Bovendien in Belgie kan je hem toch niet kopen. Alleen in de 9 Nederlandse Marklinshops is de loc verkrijgbaar.