Lauscha

Gestart door evan, 02 december 2011, 19:38:53 PM

martintje

#195
heuuuhhh  Wim.... wa denkie zelluf ?? [:(!]


[:D]
Mvg Marty

ratje

#196
Dju die wijn en schoenen heb ik al gebruikt dus gaat niet meer lukken vrees ik [;)]
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

evan

#197
We komen nog niet uit de kast voor alles is afgewerkt[:D]

Ik sta drie dagen met de nacht en heb dus in de namiddag wat tijd (rustig tempo) om wat aan Lauscha te prutsen.

Ik heb het houtwerk afgewerkt en Lauscha is nu in een bepaalde presentabele toestand.  Het staat tenslotte in de eetkamer[:I]

Er moeten nog 3 muurelementen ingekleurd worden, maar dat laat ik aan Patrick.  Hij is er aan begonnen dus is het ook leuker dat hij dat kan afwerken.
De seinen en verlichting dienen nog geplaatst te worden.
Tussen de keermuren en de achtergrond komt nog een dunne strook groene berm zoals er rechts een deel van gestart was.
Links komt ook nog een soort brug over het spoor als "view block" met een spiegel eronder.
Daarna wordt de hele baan gedetailleerd met dienstpaden, groen en andere details.
En dan is de bovenleiding aan de beurt.  Logisch dat deze als laatste komt omdat deze anders in de weg hangt[B)]

Ik heb voor jullie lezers nog wat fotootjes gemaakt[;)]

Zicht vanuit de keuken:


Zicht van links naar rechts:


De trap van het perron naar de toekomstig dienstweg dient nog gekleurd te worden:


Spoordetail:




@PeterC:
Das al wat beter...


Detail van het nog verder te verweren dak van de overkapping:


Wat sfeerplaatjes:






Tot de volgende keer [;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

#198
Nice...

Of moet ik zeggen Mice..; miss muis staat toch overal wat te foefelen precies he...[:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

prulleman

#199
ziet er heeeel goed uit, maar het is nie eerlijk: Mr BR50 magen staan te doempen in u woonkamer en ik nie[}:)]. Ik stel dus voor dat ge u toelegd op diesels (of eloks met bovenleiding[:p]) om verdere discriminatie te voorkomen. Daarbij, als gij ne keer ne marklindiesel onder handen genomen hebt kan die best concurreren met KMI of KISS of Dingler[;)]

PeterC

#200
citaat:
Geplaatst door Paulogic

...miss muis staat toch overal wat te foefelen precies he...[:D][:D]



Mij lijkt het eerder dat er wat aan haar muis gefoefeld wordt...  [:0][:I][:o)]

citaat:
Geplaatst door evan


@PeterC:
Das al wat beter...



Evan...  VEEL beter! [;)]

Groetjes, Peter


Durango

#201
Jeez, das gaaf man.[:D][:p][:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Ronald

#202
Mooi Evan! Toen ik net zat te kijken zei ik: "hmm... lijkt me ook wel wat". Hoor ik achter mij: "oh?".

[:D][:D][;)]

evan

#203
[:D]  Besmettelijk hoor[;)]

Dezer dagen is het te mooi weer om binnen te zitten modelbouwen, maar deze namiddag hebben Patrick en ik samen toch nog wat geschilderd en geprutst aan het baantje.[:)]

De laatste twee keermuren zijn geschilderd.
Er is verlichting in de betonen gallerij aangebracht.
De wissels zijn nu digitaal aanstuurbaar.

En nu fotootjes[:D]























Het baantje is nu in een fase waar er op een rustig tempo aan gedetailleerd en gewerkt worden.
Tegen "Sinsheim spur 1 Treffen" moet het klaar zijn, maar dat gaat rustig lukken.  Ondertussen kan ik dus eindelijk aan "The High Line" verder werken[:p]

Allen een goede avond en tot later[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

#204
Mooi mooi, we vallen in herhaling. [:p]

Die ene preiser wil echt op elke foto gaan staan. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

#205
[:p] Dat lijkt me ook wel wat [:D]

conducteur

#206
Ik heb een voorstel voor Evan:
We organiseren een wedstrijd in Mechelen: mijn minibaantje vs Lauscha of Landesweit, de troostprijs van de wedstrijd is Lauscha of Landesweit.
De prijs voor de winnaar is Adrianval....[}:)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Durango

#207
Prachtig, prachtig, in twee woorden gezegd he[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Kautenbach

#208
PRACHTIG
PRACHTIG
PRACHTIG
PRACHTIG

heel geslaagd Evan[:D]

Gerolf

#209
Ik zou zelfs zeggen: PRACHTIG [:o)]
Maar het zou nog mooier worden, want Evan gaat nog detailleren [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw