Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

weatheren in de AMSAC(inmiddels volzet)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 14 november 2011, 18:40:12 PM

OlivierV

Zal wel tof worden, hopelijk met een frisse kop.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

we geven jullie dit jaar een bal gehakt uit de muur mee ;D

Metpetergaathetbeter

alles staat in orde voor de ontvangst !

groeten Peter ;)

Baureihe 103

We hebben er echt veel zin in, maar of we nog een frisse kop zoals Olivier schrijft hebben weet ik niet
zullen wel wallen onder onze ogen zijn van het nachtbraken (door de spanning van morgen) en te vroeg opstaan.

Peter wat betreft uwe bal gehakt uit de muur ;D u is een goeierd

Ps de computer gaat zo uit vanavond gezellig met kinderen en aanhang uit eten mijn zoon gaat
voor een tijd naar Afrika. ook dit komt mijn nachtrust niet ten goede.

Groetjes Bert,
en aan alle deelnemers en Peter tot morgen :)
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

dan ga je zingen van : "Van Afrika tot in Amerika, van de Himalaya tot in de woestijn" met je korte broek aan ! ;D

Metpetergaathetbeter

geen nieuws - goede nieuws en nu naar het weatheren !

Groeten en voor sommige tot straks Peter ;)

loebaske

Geef er een lap op en goed opletten dat je het ook kunt nadien!!!

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 22 maart 2015, 07:33:03 AM
3u geslapen. Komt helemaal goed.?(:

Tot nu toe droog weer (voorspeld) je zal kunnen uitwaaien,daar word je wakker van! 8)

;)

Michael

We zien de foto's wel verschijnen hier als jullie klaar zijn met weatheren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

2012

Citaat van: Michael op 22 maart 2015, 10:38:23 AM
We zien de foto's wel verschijnen hier als jullie klaar zijn met weatheren.

Ik zal de spits afbijten dan  8)
Mijn allereerste ervaring met weatheren en heb dit als resultaat van deze toch wel boeiende en leerrijke dag  8)
En het middagmaal mocht er ook zijn :P

Heb 3 wagonnekes gedaan, 2 bache wagons en 1 ketelwagen, thuis gekomen heb ik ze es naast elkaar gezet om het verschil te zien en dat is er nogal  ;D




centauri167

niet slecht voor een eerste keer zeg, mooi resultaat

loebaske

Mooi gedaan...enkel bij de zacs wagons ontbreekt één en ander, de kleur van de vul doppen boven aan, de looprooster en trap naar beneden kan niet het zelfde zijn als de ketel- de afvoer kranen onderaan > is niet duidelijk maar denk dat daar ook wat ontbreek...bij de buffers ontbreekt het vet en de roest sporen... de handrem is normaal geel, wel goed dat je de trek ankers in het geel heb gezet...

Zijn details die soms worden vergeten, toch wel belangrijk.....toch een goed gedurft begin, leer ook nog elke dag bij  ;)

2012

Citaat van: loebaske op 22 maart 2015, 18:38:53 PM
Mooi gedaan...enkel bij de zacs wagons ontbreekt één en ander, de kleur van de vul doppen boven aan, de looprooster en trap naar beneden kan niet het zelfde zijn als de ketel- de afvoer kranen onderaan > is niet duidelijk maar denk dat daar ook wat ontbreek...bij de buffers ontbreekt het vet en de roest sporen... de handrem is normaal geel, wel goed dat je de trek ankers in het geel heb gezet...

Zijn details die soms worden vergeten, toch wel belangrijk.....toch een goed gedurft begin, leer ook nog elke dag bij  ;)

De buffers zijn wel gedaan zunne, mengsel van verf en poeder, wss kan je het niet zien op de foto dus, maar t'hangt er wel degelijk aan ::)

bollen neus

Ik vind alles mooi, commentaar das niet aan mij besteed. En Michael, deze foto's staan er veel sneller op dan dat jij er beloofd had na jou cursus van vervuilen, snelle jongens die gasten.
Den Eric.