Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Infrabel 6255

Gestart door doomslu, 18 september 2011, 12:32:48 PM

doomslu

Ik vind het vreemd dat hierover nog geen draadje was opgestart.
Ja, we vinden wel wat info bij grootberijf en ook onder "waar zijn we mee bezig". Doch ik dacht "misschien moeten we een apart draadje maken".

Waarom? Ten eerste beschrijft "onze" Kees-Jan in het volgende nummer van MSM (eind september verkrijgbaar) de ombouw van een Roco 6218 naar deze 6255.

Ten tweede heb ik net volgende info op de website (www.modelspoormagazine.com) gezet:

In MSM 107 (verschijnt op vrijdag 30 september) wordt een Roco 6218 omgeschilderd naar de 6255 van Infrabel. Liefhebbers die deze ombouw zelf willen uitvoeren kunnen bij ons een setje met de benodigde decals aanschaffen, gemaakt door de auteur van het artikel. Ze zullen voor het eerst verkrijgbaar zijn op de stand van Modelspoormagazine/Spoorwegjournaal in Genk op 8 en 9 oktober.

Alle details op de site...

IMGhttp://www.modelspoormagazine.com/Beelden/6255.jpg/IMG
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Klinkt goed [8D] Ferm initiatief [^]
Ik hoop dat het volgende dergelijke project een TP-III model is [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Binco

Heel tof initiatief!!! :p
Moet zeker nog gedaan worden! [:)][:)]

Jurgen

Tof initiatief.

't Moest grappig zijn als Roco in Genk ineens aankomt met een aankondiging van dit model in zijn gamma van volgend jaar. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Heel mooi initiatief [:p]

Metpetergaathetbeter

Misschien moet de uitgever van MSM maar eens zijn lezers verrassen met (een keuze uit ) decals als wij opnieuw voor 2 jaar betalen !
Bij aankoop van een aanzienelijk aantal moet dat toch de prijs drukken! Misschien een ideetje voor de toekomst !
Wel een bijzonder initiatief - Mogelijks misschien eens uit te breiden naar decals om wagons te veranderen !
Groeten Peter[;)]

Kan de abbonnee van MSM hier een voordeel uit halen of is de prijs voor iedereen dezelfde ?

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Misschien moet de uitgever van MSM maar eens zijn lezers verrassen met (een keuze uit ) decals als wij opnieuw voor 2 jaar betalen !
Bij aankoop van een aanzienelijk aantal moet dat toch de prijs drukken! Misschien een ideetje voor de toekomst !
Wel een bijzonder initiatief - Mogelijks misschien eens uit te breiden naar decals om wagons te veranderen !
Groeten Peter[;)]

Kan de abbonnee van MSM hier een voordeel uit halen of is de prijs voor iedereen dezelfde ?

Decalset 6255: 17 ? op de beurs in Genk (2 ? korting voor onze abonnees)
Decalset reeks 28: 5 ? op de beurs in Genk

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Klinkt goed [8D] Ferm initiatief [^]
Ik hoop dat het volgende dergelijke project een TP-III model is [:I]

We hebben inderdaad nog andere dingen in gedachten. Eerst eens even kijken of dit een beetje een succes wordt. [;)]

Metpetergaathetbeter

Waarvoor excuses heb achteraf maar kennisgemaakt na de link aan te klikken [:I]

Groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Waarvoor excuses heb achteraf maar kennisgemaakt na de link aan te klikken [:I]

Groeten Peter[;)]

No prob. [;)]

Binco

Moet men deze eigenlijk bestellen met een mailtje en ze daar komen afhalen?
Of is dat enkel voor diegene die er zeker van willen zijn dat er nog eentje is voor hen?

[:)][;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Binco

Moet men deze eigenlijk bestellen met een mailtje en ze daar komen afhalen?
Of is dat enkel voor diegene die er zeker van willen zijn dat er nog eentje is voor hen?

[:)][;)]

Voor ons is het heel moeilijk op voorhand in te schatten hoeveel we er gaan verkopen. Vandaar de vraag om te reserveren wil je er zeker van zijn een setje te bemachtigen. Doch, in principe, zullen er nog setjes voorhanden zijn in Genk.

railman56

zeer lovenswaardig initiatief dat ik enkel maar kan toejuichen. ook al heb ik er zelf nog niets aan (tijdperk IV). maar wat niet is kan nog komen.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Michael

Een super initiatief, ik heb de decals vanmiddag maar meteen gereserveerd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu