Probleem aanmelden loc

Gestart door frocky, 24 augustus 2011, 21:01:26 PM

frocky

citaat:
is er hier niemand die zich kan herinneren hoe het precies ging?


Dat zou inderdaad handig zijn om deze leek van een miskoop te weerhouden[:D]

erik50

Je hebt twee soorten, eentje met een uitgang van 1,2A, en een grotere van 1,9A. Aan de buitenkant zie je geen verschil. In het menu onder info vind je het vermogen weergeven op het display. Met de eerste kan je 3-4 treinen tegelijk laten rijden. Met de laatste 6. De meest voorkomende is die van 1,2A. De trafo moet wel voldoende groot om het volledige amperrage te kunnen benutten. Eentje met een vermogen van 32 VA of groter is voldoende. In de praktijk is er echter weinig verschil te merken.

Bron, http://rocodil.blogspot.com/2008/08/mrklin.html
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

erik50

Altijd spijtig vind ik dat er niet gereageerd is op een bijdrage.
Je stelt je achteraf de vraag is de vraagsteller hier nu mee geholpen of niet, of heeft hij de laatste bijdrage wel gelezen?
Niet dat ik er voor wakker lig hoor maar effe laten weten of je er nu uit bent of niet moet toch kunnen of niet soms?


Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

frocky

Sorry voor het late antwoord(erik)[:I]
Maar ik heb men MS dus bij een forumlid binnengebracht die ging kijken of de 'ontplofte' ic ergens apart te bestellen was.
Dus ik kan voorlopig niet kijken welke versie het was.
Heb ondertussen dan maar een nieuwe startset gekocht daar de zoon(en ik[:D])al kunnen rijden.


erik50

Hou ons op de hoogte hoe het afloopt h?.[;)]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

frocky

En wat blijkt.....
Ic'tje is blijkbaar eigen aan M?rklin, wat betekent dat je het enkel via Marklin kan bemachtigen.
Maja niet getreurd, zaterdag eens kijken in Genk voor een MS'je[:D] en eventueel nog wat spul