Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Fleismahn P8

Gestart door argilla, 02 juli 2011, 16:28:46 PM

ERVIN

Knap werk , je locje heeft een nieuw leven gekregen , en dat kunnen we alleen maar toejuichen.[;)]

prulleman

eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk hoor. die kits van sb zijn namelijk perfect passend en dat scheelt heel veel. maar om te beginnen zou ik een marklin/trix serie 55 nemen want dat is nen hele simpele. de type 22 is al wat moeilijker. en voor een type 80 van  roco moet je alleen maar een schroefje aandraaien en twee draadjes aan de motor solderen[;)].ideaal om eens te proberen dus

Gerolf

Mooie beschrijving, Jan - en knap gedaan [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

@ argilla, en hoever ben je al opgeschoten met de verbouwing nu aan de P8? [:)]Onderdelen an binnen?[:)]

Jean


prulleman

Ik ga binnenkort weer wat kits bestellen bij sb. ook voor nen andere P8. Is er soms iemand die ook belangstelling heeft om dezijne te laten ombouwen? ik doe het tegen kostprijs kit+ 10 euro voor slijpschijfjes en de retourzending (is al 5,90). Let wel max 2 stuks want anders kan ik niet meer volgen[:o)]