Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ronny-vdv

De Roco-versie zal qua body mooier en gedetailleerde afgewerkt zijn.
De schildering moeten we nog afwachten.
Mvg,

ronny-vdv

Sikko

Slechte week voor de portemonnee, maar een week goede dag voor de collectie  ;D

Dit gekke blauwe ding.


En om mijn milde obsessie met Belgische trek/duw treinen te sussen, een M2 TDE stel met een HLE25 naast het TDD stel met een HLD62 dat ik al had   :-X


Dio

Er wordt tegenwoordig enorm veel Belgisch modelspoormateriaal geproduceerd. Het is moeilijk om alles bij te houden en te fotograferen. Hier zijn twee van mijn nieuwste aanwinsten, die ik dit weekend op de baan heb getest: de AM Post en de HLE 1312.






ceuleer

Een setje postzegels.


Dio

Een kleine afwijking van tijdperk V (of zelfs VI) van mijn net: de groene Roco T20. Een paar maanden geleden kocht ik een LS Models-set met 2 Eurofirma-rijtuigen, 2 slaaprijtuigen en een oranje DMS; de nieuwe Roco T20 was een goede gelegenheid om deze treinsamenstelling compleet te maken.