Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Werelds grootste treinbaan volgens de pers !

Gestart door Paulogic, 11 november 2010, 12:08:02 PM

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

doomslu

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Gekend maar nog niet gezien... duidelijk iets om toch te bezoeken.

Moet je zeker eens doen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Zeker de moeite waard!

Ikzelf ben er al 2 keer geweest en je geraakt gewoon niet uitgekeken. Om genoeg tijd te hebben om alles te zien kan je best een dag uittrekken. Ik ben 2 keer 6 uur binnen geweest en ze blijven maar bijbouwen, dus je gaat de tijd nodig hebben.

Een echt paradepaardje gaat de luchthaven worden die 1 dezer dagen moet afgewerkt worden. De vliegtuigen kunnen echt opstijgen en landen, maar daar is dus v??l tijd ingestoken geweest. Je moet maar eens gaan kijken naar de videoblog hierover. Daar zitten soms hilarische dingen tussen.

En nu ga ik dit bericht gewoon plaatsen of ik ben morgen nog bezig over MiWuLa. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

vanmiegroet

Ik ben er al eens geweest maar na een dag heb ik volgens mij nog maar 1/4 gezien.

TreinTeLaat

Het is daar het paradijs !

Enkele jaren geleden hadden ze er al aan over de 10 miljoen euro treinmateriaal en treintjes, en zoals men zegt, ze groeien steeds meer en meer....
Zo'n treinbaan kan ik nooit vn mijn leven op mijn zolder zetten [:D]

Het is te doen in de Hamburger Speicherstadt en is zeker de moeite waard om te gaan bezichtigen.

Als je een voorsmaakje wil hebben, neem eens een kijkje op:
http://www.youtube.com/user/MiWuLaTV

Je vindt er uren aan videomateriaal van hoe bepaalde zaken worden gemaakt, ook van het landschap enzo...
Ook Gerrit (de oprichter/ bedenker) geeft wel wat uitleg overal bij, je moet wel Duits verstaan, maar soms heb je ook Engelse ondertiteling, al vind ik persoonlijk dat Duits makkelijker.

Hij heeft zijn modeltreinenfantasie waar gemaakt [:D]